28 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Fletcher Hotels

Fletcher Hotels
Ontspannen en genieten!

Er even lekker tussenuit met zijn twee, samen met vrienden genieten van een 3-gangen diner of met je moeder gezellig bijkletsen tijdens een High Tea. Met dit speciale aanbod heb je keuze uit ruim 80 unieke 3- en 4-sterren hotels. Fletcher Hotels is al voor de zevende keer op rij verkozen tot Beste Hotelketen dus dat belooft wat. Wie Fletcher al kent weet dat, en ken je Fletcher nog niet, dan is dit de ultieme kennismakingskans! 

28 juni 2017 om 00:04
dr.koen Gebruiker

het zou handiger zijn geweest als de beschikbaarheid ook zichtbaar zou zijn zonder eerst de aankoop te moeten doen. Nu weet ik niet of iets beschikbaar is op een dag waarop ik weg zou willen gaan en is de kans groot dat er een voucher wordt gekocht waarbij achteraf blijkt dat er niets meer is

28 juni 2017 om 01:14
Moderator Paul Moderator

De beschikbaarheid kan per hotel en per controlemoment van de dag verschillen. Het is helaas niet haalbaar om dat op de iBOOD website te tonen. 
Je zou ter indicatie op de website van Fletcher kunnen kijken of de gewenste locatie en periode beschikbaar is. De vouchercodes worden naar verwachting op 4 juli verzonden en dan kan die informatie alweer achterhaald zijn.
Maar de voucher is t/m 31 december 2017 geldig, dus het zou moeten lukken om voor die tijd in te plannen.

28 juni 2017 om 01:05
TonG Gebruiker

Klopt, ook een keer een voucher van Fletcher gekocht, was er, toen we wilden reserveren, nog maar één hotel (dat zeer slechte recensies had…dus geen wonder dat die nog beschikbaar was).

28 juni 2017 om 07:07
wellemse Gebruiker

Dit klinkt allemaal leuk, maar is alleen maar bedoeld om hun hotels te vullen. Alle populaire en interessante hotels zitten heel snel vol. Lees goed de voorwaarden voordat je hier aan begint. Dit soort grappen staan ook op andere sites, maar ik begin er niet aan.

28 juni 2017 om 07:39
-JohanS- Gebruiker

Bedankt voor de heads-up ;-)

28 juni 2017 om 11:40
Janpeterweethetbeter Gebruiker

Geen verplichting tot afname ontbijt of diner?  Dat betekent dus dat deze kosten er extra bijkomen? Zou fijn zijn wanneer dat vermeld wordt. Kan al gauw 10 tot 15 euro per persoon zijn. Daarnaast kun je pas boeken vanaf vier weken voor aankomst, dat is echt niet handig, zeker niet als je een weekendje weg wilt plannen. Jammer.

28 juni 2017 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je ontvangt voor deze voucher inderdaad puur de overnachting, en geen extra’s als ontbijt. Deze kun je uiteraard wel zelf in het hotel afnemen, maar dat is geen verplichting. Het zijn dus optionele extra kosten.

28 juni 2017 om 16:07
SuperTrooper78 Gebruiker

http://www.hotelgeschenkshop.nl/zomer2017?utm_campaign=voucher

Fletcher voucher voor overnachting. € 14,95 p.p. dus € 29,90 in totaal (Exclusief 5 euro reserveringskosten en toeristenbelasting).

Maar deze vouchers zijn geldig tot 30 juni 2018 en niet maar tot het einde van het jaar zoals die via iBood.

29 juni 2017 om 00:42
HuJuh Gebruiker

Ik zou nog niet eens naar een Fletcher hotel gaan als ik ervoor betaald zou krijgen.

Had er drie kamers gereserveerd voor na ons huwelijk. Voor mijn schoonfamilie en de bruidsuite voor mij en mijn vrouw. Alledrie de kamers met uitslapen de volgende dag en op één kamer een kinderbedje voor de kleine van mijn schoonzus.

Kinderbedje stond er niet, 1 van 6 lampen in de badkamer deed het nog maar, schoonfamilie werd smorgen gewekt dat ze de kamer uit moesten voor schoonmaak en de bruidsuite was ronduit vervallen en smerig. Ontbijt op bed voor een bruidspaar bestond uit een chocoladebroodje, croissantje en nog een broodje. Ja, inderdaad…. één van ieder. En op mijn mail en aangetekende brief hebben ze nooit gereageerd.

Dit was Huis te Eerbeek, maar omdat deze organisatie te laf is geweest om ook maar te reageren op mijn klacht laat ik ze helemaal links liggen.

29 juni 2017 om 02:29
Pieter2013 Gebruiker

Heel herkenbaar! Ook mij zien ze nooit meer terug in een Fletcher hotel. Die ene keer dat ik er geweest ben, was een nachtmerrie. Ik had voor 2 nachten geboekt (en betaald), maar was blij dat ik de eerste ochtend weer huiswaarts kon. Een oude, ranzige en vervallen rotzooi!

29 juni 2017 om 07:11
ebode Gebruiker

Heel herkenbaar. Je krijgt met een voucher de slechtste kamer. In Eerbeek stonk de douche naar urine!

30 juni 2017 om 07:37
Fotoderoodt Gebruiker

Heel herkenbaar, wij hebben 2 keer Fletcher geboekt, het hotel had emmers staan bij de receptie omdat het al jaren lekte… de ontbijt / diner ruimte was niet toegankelijk omdat het plafond zowat naar beneden kwam. Het andere hotel Middelburg ziet er mooi uit op de foto’s maar is een geheel vervallen in slechte staat hotel.

Fletcher koopt falliette of op vergane hotels op voor een prikkie en buit deze dan nog jaren verder uit in erbarmelijke staat.

De acties vind je continue op hun eigen website, je kunt voor deze prijzen en vaak ook goedkoper terecht.

Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht is een van de mooie hotels dat is nog wel een aanrader.

29 juni 2017 om 09:16
martijnb23 Gebruiker

Hihi eerbeek ben er ook geweest mijn kamer was net zo groot als mijn kast. Oude rotzooi was het. Op de foto top betaal liever paar euro meer om naar fletcher te gaan nooit meer. Deze hotel staan wel op de mooiste plekjes.

30 juni 2017 om 07:39
Fotoderoodt Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

30 juni 2017 om 10:01
flyingd Gebruiker

Bedankt voor de resensies. Ik had bijna besteld. Maar die het toch maar niet.

30 juni 2017 om 10:22
wernars Gebruiker

Deze actie is ook vaak bij het kruidvat te vinden, niet doen. Het zijn inderdaad vervallen en uitgewoonde hotels. En het vinden van een hotel met een goedkoop voucher gaat je meestal ook niet lukken, of ze zitten vol of de voucher geld niet.

30 juni 2017 om 18:14
Zplus Gebruiker

Paar jaar geleden ook gedaan ergens in Limburg maar wat een afgetrapt hok. Je geloofd het niet maar stonden telefoon toestelen in de kleur groen met draaischijf. Kast was wasruimte…. Kinderen plakte aan de vloer vast zo smerig. Eens maar nooit meer.

10 juli 2017 om 22:38
lasernederland Gebruiker

Flecher pikt 2 uurtjes van je verblijf.  Volgens de alg. voorwaarde Flecher heb je recht op de kamer van 14:00 tot en met 12:00

Link algemene voorwaarde Flecher: https://www.fletcher.nl/data/downloadables/1/0/8/uniforme_voorwaarden_horeca.pdf

(zie artikel art. 5.2, 5.3 De accommodatie dient ter beschikking van de gast te zijn van 14.00 uur op de dag van aankomst tot 12.00 uur op de dag van vertrek).

Helaas als je om twee uur aan komt, mag je lekker ruim een uur wachten voor je kamer beschikbaar is, en moet je er om 11 uur alweer uit zijn.

1 december 2017 om 20:56
UC89 Gebruiker

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn voucher code kan vinden?

Dankjewel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.