21 maart 2018 om 00:00
iBOOD

De leukste uitjes

Product expert aanwezig

De leukste uitjes
Adrenaline boven!

Slippen of driften. Met een 4x4 of een quad rijden. Airsoft of paintball. Deze flash sale staat bol van de leuke activiteiten. De ene is al wat leerzamer dan de andere, maar allen staan ze garant voor een onvergetelijke ervaring. Trakteer jezelf of je vrienden op een van deze leuke activiteiten. De meeste activiteiten zijn trouwens ook geschikt voor een vrijgezellen- of een bedrijfsuitje.

21 maart 2018 om 00:09
Striki1990 Gebruiker

In het verleden zowel de slipcursus als het off-road rijden gekocht en niet heel tevreden van. De slipcursus heb ik kunnen volgen en was wel tof om te doen, maar op zich niet echt heel professioneel gegeven, eerder als “informatief fun moment met enkel vrienden”.

Er staat op de website dat de uitjes gecombineerd kunnen worden, maar dat was dus niet het geval voor de 2 vouchers die ik kochtte, waardoor ik 2x de verre afstand moest afleggen. Tijdens de slipcursus het off-road parcours gezien en dit was zeer klein en er werd weinig vrijheid gegeven. Toen de bon voor het off-road rijden bijna verlopen was, waren alle dagen volgeboekt en is mijn bon verlopen. iBood gecontacteerd, maar zij weigerden de bon te verlengen of te retourneren. Zeer slechte service van iBood vind ik persoonlijk!! Niet meer voor mij dus…

Beantwoorden

12 juni 2018 om 14:27
Official Product Expert The Events Bakery Expert Official Product Expert

Hi,

De geldigheid van het ticket komt niet zo krap. Indien gewenst kunnen we dit verlengen.

Ook kunnen we in overleg altijd extra data toevoegen.

Ik zie dat de komende periode wat weinig beschikbaar is, dus dat gaan we sowieso uitbreiden.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 00:12
powernout Gebruiker

Je rijdt niet op het weergegeven voertuig maar op een slome quad. En inderdaad, er is geen ruimte voor vrijheid en je rijdt slechts een klein parcours. Ik heb al eerder meermaals gezegd dat de foto niet overeenkomt met wat beschikbaar is. Of is dat inmiddels veranderd?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 13:02
fraves Gebruiker

Mijn reactie is plots verdwenen?!  Het driften (en handbrake turns) gebeurt op een soort parkeerterrein met afgeragde BMW’s waarvan de handrem heel veel kracht nodig heeft. Het is echt geen parcous waar je fatsoenlijk kunt/leert driften. Erg jammer!

Beantwoorden

21 maart 2018 om 13:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben je reactie niet weggehaald. Je hebt jouw reactie geplaatst in het topic van het airsoften/paintballen, zie hier.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 18:36
fraves Gebruiker

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Mijn fout!

Beantwoorden

22 maart 2018 om 07:17
sewnundun Gebruiker

Het quad racen kan met een groep van maximaal 4 personen tegelijk?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 15:32
sewnundun Gebruiker

Iemand?

Beantwoorden

12 juni 2018 om 14:28
Official Product Expert The Events Bakery Expert Official Product Expert

Hi,

Het quad rijden kan met max 24 personen tegelijk.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 09:05
depapa Gebruiker

Hoeveel maanden is de bon voor het 4×4 rijden geldig?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze bon is geldig t.e.m. 21 september 2018 (zie specificaties).

Beantwoorden

23 maart 2018 om 10:59
xxxMaverick Gebruiker

Als ik de huidige reacties zo lees weinig waard allemaal dus. Of is dat airsoft wel iets ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.