13 juni 2018 om 00:00
iBOOD

The Events Bakery

Product expert aanwezig

The Events Bakery
Vouchers voor de leukste uitjes!

Slippen of driften. Met een 4x4 of een quad rijden. Airsoft of paintball. Deze Flash Sale staat bol van de leuke activiteiten. De ene is al wat leerzamer dan de andere, maar allen staan ze garant voor een onvergetelijke ervaring. Trakteer jezelf of je vrienden op een van deze leuke activiteiten. De meeste activiteiten zijn trouwens ook geschikt voor een vrijgezellen- of een bedrijfsuitje.

13 juni 2018 om 08:06
Smeagolie Gebruiker

Goedemorgen, nog steeds leuke aanbiedingen hier. Vraagje over airsoft: Er is een aanbieding voor eur 4,95 voor 4 personen. Is deze aanbieding alleen geldig voor het gebruik in BE? Er is ook een aanbieding voor eur 9.95 voor 4 personen. Zie link ( http://www.ibood.com/vouchers-nl/nl/product-specs/38152/123258/airsoft-4-personen.html). Deze is volgens mij ook te gebruiken in NL o.a. Nijmegen. Is dit het enige verschil tussen 2 aanbiedingen (behalve de prijs)?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:06
Official Product Expert The Events Bakery Expert Official Product Expert

Goedemiddag,

Het Airsoften kan zowel in Nederland als in Belgie bij de volgende locaties, namelijk:

Antwerpen

Nijmegen

Harderwijk

Rotterdam

Assen

Beantwoorden

13 juni 2018 om 10:39
Zplus Gebruiker

Vraagje is het een slipcurcus of een anti slipcurcus. Leer je dus slippen of hoe je een auto uit de slip haal ????

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:12

HI,

De volgende onderdelen komen aan bod tijdens het slippen.

Zit- en stuurhouding
Noodstop met ABS op glad wegdek
Remmen en uitwijken met ABS op glad wegdek
Demonstraties
Correctie achterwiel slippen
Professionele oefenbaan met speciale slip-coating.
Zie voor meer info de volgende link: http://eventsbakery.nl/slipcursus-uitje

Beantwoorden

13 juni 2018 om 11:39
timmy62 Gebruiker

Hallo,

Ik wil samen met mijn vader off-road gaan rijden.

Allebij in dezelfde auto, is 1 voucher dan voldoende of moet ik er dan 2 hebben ?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:16

Hi,

Leuk om te horen!

Om allebei deel te nemen zult u wel beide een ticket moeten hebben.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:44
Peter_Demaret Gebruiker

De tariefprijs van de slipcursus is € 64,95.
http://eventsbakery.nl/alle-activiteiten/slipcursus

Waar halen jullie de prijs van € 179 ?
Zo is het het geen 72% korting hoor, eerder bedrieglijke korting.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:59
Rob_Roks Gebruiker

Site is inderdaad wat onduidelijk maar ik geloof dat de prijs die jij bedoeld voor bedrijf uitjes is.

Als je voor particulier boekt kom je wel op de aangegeven prijs uit alleen zijn deze prijzen een beetje verborgen op de website.

http://eventsbakery.nl/nl/home/prijslijst-particulieren

Dit is de link die je moet hebben.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:55
inochiyo Gebruiker

Er staat op de website dat je voor bedrijfsuitjes een offerte moet aanvragen, je mag logischerwijs dus verwachten dat de prijs(64,94) die eronder staat voor particulieren is aangezien deze incl btw is, prijzen voor bedrijven zijn nl altijd excl btw.

De prijslijst waar jij naartoe linkt vind ik zelfs niet terug.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

De uitleg van Rob is correct. Voor particulieren gelden andere tarieven (zie link Rob_Roks).

Beantwoorden

14 juni 2018 om 12:05
luukdg Gebruiker

dus je betaald ongeveer 3x zoveel als het geen bedrijfsuitje is?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:59
kcinkcinkcinnick Gebruiker

Is het mogelijk om 3u slipcursus & 2u driften en desnoods 1u quad rijden op éénzelfde dag te boeken? 
Ik wil het wel doen met een vriend van me en as we dan toch 2u moeten rijden vanuit België kunnen we ons een dagje amuseren.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 15:18

Hi,

Leuk om te horen u uw uitje bij ons wilt doen.

Dat is echt afhankelijk van de dag. Wellicht kunt u contact opnemen met ons klantenservice (van 09:00 tot 21:00 geopend).

Zij helpen u hier graag mee.

0858888581

Beantwoorden

13 juni 2018 om 18:30
KimbW Gebruiker

Waar kan ik informatie vinden over de te kiezen datum en het minimaal aantal deelnemers?

Ik wil graag 2uur slipcursus EN 1uur offroad + 1uur quad-rijden boeken (en liefst op eenzelfde dag doen in het weekend), maar kan dit als je met twee of alleen bent? Moet je dan gewoon aansluiten bij een groep? Waar vinden we een kalender met de vrije momenten? …

Beantwoorden

14 juni 2018 om 15:24

Hallo Kim,

Leuk om te horen!

Het minimum aantal om deel te nemen is 1 persoon.

Om te reserveren neemt u de volgende stappen, namelijk:

Boek je e-ticket

kies je arrangement

bij stap 2 ziet u de beschikbaarheid.

Succes!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:18
Ddaelemans Gebruiker

Iemand enige ervaring me deze firma ?

Beantwoorden

16 juni 2018 om 10:04
FFWD Hauquier Gebruiker

SLOWMOTION DRIFTEN. Ik heb de drift cursus gedaan, het stelde echt niets voor. Alles behalve wat je op de foto ziet. De auto’s waren heel oud, vielen letterlijk uit elkaar! Stonken en plakte. Je mocht niet boven de 5 of 10km per uur rijden en de baan was spekglad gemaakt zodat je er op viel. Dus als je maar aan je gas kwam, was hij al aant slippen. En was ook een super kleine oppervlakte met een paar paaltjes waar je rond moest rijden. Wij zijn toen in Rotterdam geweest, ik neem aan dat het overal hetzelfde is.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 14:35
Zplus Gebruiker

Ik heb een paar keer een anti-slipcurcus gedaan. Ik noemde het iedere keer een slipcurcus en kreeg gelijk strafpunten…..:-) Bedrijf dat een slipcurcus geeft terwijl het een anti-slipcurcus is neem ik dus ook niet echt serieus. In deze branch is dat iets wat not done is.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:24
nelsch Gebruiker

Is de drift cursus met je eigen privé auto of word de auto verzorgd bij de cursus?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 11:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

De auto wordt verzorgd door de cursus.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 18:25
bram_roose Gebruiker

Heel interessant. Ik ben wel van belgie en locaties zijn verspreid over Nederland. Kan ik ergens zien waar die locaties zijn? Want Nederland is vrij groot.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 18:25
bram_roose Gebruiker

Sorry zie dat mijn vraag al beantwoord is.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 07:11
madmaus Gebruiker

Airsoften van events bakery komt regelmatig langs op vakantie veiling. Daar kan je hem soms voor 1 euro wegplukken. Ze verdienen aan de kogeltjes juist :)

Beantwoorden

16 juni 2018 om 09:23
Staffen Gebruiker

Wat is de daadwerkelijke rijtijd bij twee uur driften en bij een uur quad rijden?

Beantwoorden

17 juni 2018 om 00:02
Staffen Gebruiker

Laat maar zitten. Reviews op Google zeggen genoeg: wat een oplichters!

Beantwoorden

17 juni 2018 om 07:14
sleutelb0s Gebruiker

75 bb’s bij de airsoftdeal is echt niks. Als je weet dat er 400-600 bb ’s in een lader kunnen en je toch wel makkellijk 1 lader per uur gebruikt..

Beantwoorden

17 juni 2018 om 12:14
yaxmir01 Gebruiker

Hoeveel tijd van de 2 uur 4×4 rijden ben je daadwerkelijk zelf aan het rijden achter het stuur?

Beantwoorden

17 juni 2018 om 12:57
lhrramakers Gebruiker

Je rijdt met twee man, om en om , en je zal dus ongeveer twee uur achter het stuur zitten.
Ik vond het wel een fijne tijd. laatste half uur hebben we nog een soort trail gedaan, rondje rijden over een modderige heuvel., waar bij elke deelnemer een voor eens er over heen ging en de rest keek.

Beantwoorden

17 juni 2018 om 12:55
lhrramakers Gebruiker

ik heb dit evenement vorig jaar gedaan, en wat ik er voor betaald heb ,was ik best tevreden mee wat betreft prijs kwaliteit verhouden, er van uitgaande dat ik 50 euro voor twee uur terrein heb betaald. Zeker was ik zeer tevreden over het personeel van Event Bakery vriendelijk gaf goede uitleg, was geduldig.Maar had ik hier het volle bedrag voor moeten betalen was het een ripp-off geweest. De auto’s waar mee in Eindhoven gereden wordt zijn geen Jeep Wrangler die op het plaatje staat maar gare Daihatsu Feroza’s

Beantwoorden

17 juni 2018 om 13:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag lhrramakers,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.