22 september 2018 om 00:00
iBOOD

The Events Bakery

The Events Bakery
Vouchers voor de leukste uitjes!

Slippen of driften. Met een 4x4 of een quad rijden. Airsoft of paintball. Deze Flash Sale staat bol van de leuke activiteiten. De ene is al wat leerzamer dan de andere, maar allen staan ze garant voor een onvergetelijke ervaring. Trakteer jezelf of je vrienden op een van deze leuke activiteiten. De meeste activiteiten zijn trouwens ook geschikt voor een vrijgezellen- of een bedrijfsuitje.

22 september 2018 om 00:40
powernout Gebruiker

De foto’s van het quad rijden kloppen als een zwerende vinger! Maar ze komen niet overeen met de werkelijkheid in Nederland. Je rijdt op teleurstellende ATV’s die niets lijken op de foto’s. En je rijdt hele kleine rondjes. Niet door de bossen of zo.

Beantwoorden

22 september 2018 om 03:06
MMM777777 Gebruiker

Ik schrok al. Bij het zien van de foto’s dacht ik meteen aan ongelukken. Quads zijn levensgevaarlijke rotdingen, alleen een goede coureur kan daarmee goed omgaan. Vandaar dus die kleine rondjes in de praktijk, en dan nog vind ik het belachelijk dat dit wordt aangeboden door Ibood.

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:25
Jerommeke23 Gebruiker

Wat kost het om 150 kogels bij te kopen bij het Paintballen?

Met 50 kogels ben je binnen 10 minuten uitgespeeld natuurlijk…

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:41
Jerommeke23 Gebruiker

Na wat doorklikken alsnog gevonden. Reken op ongeveer 30 euro per persoon om te kunnen Paintballen (= ook normale prijs zonder korting). Deze zogenaamde korting (weer) dwingt je min of meer om ter plekke nog 25eu pp neer te leggen voor een extra set kogels, want anders houd je het nooit die 2.5 uur vol met slechts 50 kogels… Zij gaan zelf uit van 400 kogels in hun standaard pakket voor 29 euro. 300 stuks bijkopen kosten 25 euro.

iBood korting klopt dus van geen kanten.

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:47
Thijs4555 Gebruiker

Met airsoft hoeveel uur kun je spelen? En wat zijn de kosten voor de extra BB’S want 75 BB’s zijn echt niet genoeg. Je hebt er minimaal 500 nodig

Beantwoorden

22 september 2018 om 13:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Thijs4555,

In de specificaties staat 3 uur :-)

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:43
macdelft Gebruiker

Mag jezelf je eigen bbs meenemen?

Beantwoorden

25 september 2018 om 22:36
Moderator Paul Moderator

Dat is niet toegestaan, mede in verband met veiligheidseisen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:35
djenzie Gebruiker

De prijs van drie uur driften is normaal 99 euro zie ik op hun site. Dus de originele prijs van 219 euro klopt volgens mij niet. Nog steeds een korting maar ja

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:39
GWK Gebruiker

Hun site zit ingewikkeld in elkaar. Als je met 6 tegelijk opgeeft is het gewoon  EUR 59,95 pp. Als je minder personen hebt, wordt het bedrag gewoon aangevuld tot EUR 250. Ik denk dat ze de iBood coupons gewoon bij elkaar voegen en zorgen dat ze groepen van minimaal 6 krijgen. Kost het ze niks :)

Als je geen 6 personen bij elkaar kunt krijgen is dit wel een leuke aanbieding.

Beantwoorden

24 september 2018 om 15:38
Ramses1986 Gebruiker

De foto’s lijken er niks op! verwacht je aan auto’s die al jaren geleden op sloop moesten op een klein nat gemaakt parkingetje. Het lijk al helemaal niet op wat de beschrijving zegt. Tenzij ze tijdens the fast & furious 3uur rond kegeltjes grip proberen te verliezen, maar dan moet ik de film eens opnieuw bekijken. Al bij al wel een leuke ervaring, dat wel.

Beantwoorden

24 september 2018 om 18:34
Quantana Gebruiker

Heb de slipcursus gedaan, met vrij recente BMW 1.  Ook het parcours was prima en niet te klein.  Als je uit ervaring spreekt heb je pech gehad … anders beter zwijgen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 17:18
dreden Gebruiker

Kunnen de websites van de airsoft locaties vermeld worden aub

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Bij de Specificaties van de Airsoft deal vind je een klikbare link voor meer informatie: 
https://eventsbakery.nl/airsoft-uitje

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:33
Femme van Galen Gebruiker

op de site van Events bakery staat dat de normale prijs voor 2 uur 4×4 rijden 69,95 is… geen 169 euro.

dus dat scheelt niet veel… of zie ik iets over het hoofd?

https://eventsbakery.nl/alle-activiteiten/4×4

Beantwoorden

25 september 2018 om 22:27
Moderator Paul Moderator

Dat is het oorspronkelijk tarief voor 4×4 als groepsactiviteit.

https://eventsbakery.nl/offroad-uitje
Deze link geeft de prijs weer van een individueel ticket: 
1 uur = 119 euro 
2 uur = 169 euro

Beantwoorden

25 september 2018 om 12:24
Sakkesa Gebruiker

Ik heb het reeds een vorige keer gepost toen het voorbij kwam, maar de aanbieding voor de airsoft was zo een grote tegenvaller, dat ik het hier nog eens post.

De andere aanbiedingen van Events Bakery heb ik niet nagekeken, maar ik vermoed dat het een gelijkaardige ervaring zou zijn.

Ik heb de Airsoft actie via iBood vorig jaar gekocht en gebruikt:

Dit moet de slechtste deal zijn geweest die ik ooit heb gekocht, dit om meerdere redenen.

1. Prijs

Natuurlijk ga je er van uit dat je met 75 balletjes niet toekomt en dat je er moet bijkopen. Jammer genoeg blijk je meer te betalen met deze aanbieding dan wanneer we het via hun website hadden besteld. Ze “gaan er van uit dat je een pack koopt”, je hebt keuze tussen twee pakketten; onbeperkt voor 1,5h of onbeperkt voor 3h. Voor 3h betaal je 34,95EUR, wat net hetzelfde bedrag is als wanneer je het evenement via de site zou betalen. Als we gingen voor deze van 1,5h, moesten we er ook na 1,5h mee stoppen (dus niet tot je laatste refill op is of door dan de 75 kogels te gebruiken bijvoorbeeld). Ook kan je in de plaats van een “pack” kiezen voor eenmalig 300 extra kogels.

Ik weet niet waarvoor ik 9,94EUR teveel betaald heb, aangezien je eigenlijk niets aan deze bon hebt.

2. Spel

Het was de eerste keer dat we airsoft hebben gedaan en dit was een tegenvaller. Zowel lasershooting als paintbal hadden we al gedaan (op een andere locatie) en deze waren veel plezanter.

Een deel ligt aan de locatie, we hadden het in Antwerpen/Rijkevorsel gedaan, dit is een indoorlocatie die eigenlijk te klein is. Doordat we in totaal met veel waren (andere groepen), moest er steeds een groep van het terrein zodat het geen total overrompeling zou zijn. Dit was terecht, daardoor was de plaats niet meer “veel te klein”, maar gewoon “te klein”. Bij zowel capture the flag (waar de vlaggen in het midden lagen) als bij team deathmatch had je geen andere keuze dan elk op je kant van het terrein te blijven, waardoor een deel van de verwachte spanning verloren ging.

Ook zou het terrein in het midden best een beetje aangepast worden. Bij capture the flag hebben we het langs de twee kanten gespeeld (wissel van kamp bij het tweede spel) en het was duidelijk dat je van de rechter kant makkelijker aan de vlaggen kon op een (semi)beschutte manier.

Een andere spelvariant was “ultimate team deathmatch”, hier kwam het er op neer dat je niet dood gaat als je geraakt bent, maar je gewoon kan blijven doorspelen, behalve als je kogels op zijn of je zeer hebt en je alsnog je wapen in de lucht steekt. Deze spelvariant mist alle eigenschappen van een spel, waardoor het eigenlijk niet zo plezant was en hierdoor bij het andere team iedereen (op 3 man na) van het terrein is gegaan tijdens het spel om niet meer terug te komen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.