1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Hotel Arrangementen

Hotel Arrangementen
Ga er een paar dagen ertussenuit!

Laat je werk en de stress voor wat het is en ga er lekker een paar dagen tussenuit. Geniet van een schitterend hotel met luxe wellness, van een bruisende stad of trek juist lekker de natuur in. Luxe hoeft niet duur te zijn.

De faciliteiten en het aantal dagen verblijf verschillen per deal. Dus check snel deze Flash Sale en wij wensen je alvast een fijne vakantie!

1 november 2018 om 00:08
hermedico Gebruiker

Volgens mij klopt de korting niet helemaal; dit is maar 30 euro goedkoper dan via de eigen site van van der valk.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik voor je checken, hermedico.

Houd er wel rekening mee dat bij ons zowel het ontbijt als de boekingskosten zijn inbegrepen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:59

De prijzen van Van der Valk zijn, zonder dat onze leverancier daarvan op de hoogte was, aangepast. Hierdoor was het voordeel nog zeker aanwezig, maar niet zo groot als eerst. Daarom hebben we besloten de deal offline te halen. Bedankt voor je alertheid in deze!

Beantwoorden

3 november 2018 om 00:48
g86 Gebruiker

Ik ben pro Van der Valk. Heb je meer info over die deal? Jammer dat het offline is gehaald op iBood!!!

Beantwoorden

1 november 2018 om 06:31
Wenda13 Gebruiker

Zijn er beperkingen qua in checkdata? Ik zoek nl nog iets voor oudjaar dus inchecken 29 of 30/12.

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wenda13,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:00
Jussel Gebruiker

Vrijwel dezelfde vraag hier, wij zoeken ook iets voor oudjaar met voorkeur voor inchecken op 30/12 en uitchecken op 01/01 of 02/01. Graag hoor ik welke hotels dit gegarandeerd bij mogelijk is. Ik schaf natuurlijk geen voucher aan om vervolgens maar te gokken of ik kan reserveren of niet.

Alvast dank, Niek.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:16
Moderator Niek Moderator

De beschikbaarheid wordt op dit moment toegevoegd aan de deals, zoals ze nu bekend zijn. Dit kan natuurlijk door reserveringen wel veranderen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:51
ChristelGe Gebruiker

Hallo, kan je 2x de aanbieding kopen om er zo 4 dagen mee te verblijven?

Groeten, Christel

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:41

Goede vraag, Christel! Dat ga ik navragen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:19
Moderator Niek Moderator

Dit kan wanneer er genoeg beschikbaarheid is bij de arrangementen. Je kunt dit dan bij de klantenservice aangeven en die zullen de 2 arrangementen dan achter elkaar boeken. Je kunt hiervoor dus het beste even contact met het desbetreffende hotel opnemen voordat je gaat reserveren.

Beantwoorden

1 november 2018 om 08:40
Hans. Gebruiker

Is het Carlton Utrecht arrangement gegarandeerd te boeken voor 23 februari 2019 ?

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:41

Ik ga even kijken of ik dit bevestigd kan krijgen!

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:19

Deze is op 23 februari niet meer te boeken. Voor die tijd zijn er wel diverse mogelijkheden.

Klik hier om alle huidige beschikbare data in het Carlton te bekijken. Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid door reserveringen kan veranderen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:12
crazyfist87 Gebruiker

Ook bij dit voorbeeld scheelt het maar 21 euro dan boeken via de site van Van Der Valk:

Twee nachten Berlijn 16-18 februari – Classic Plus kamer 244,00 op site Van der Valk, via deze voucher 223 euro.

Beantwoorden

crazyfist87 Gebruiker

Beide inclusief ontbijt

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:13
Vinniee Gebruiker

Kortingen zien er inderdaad niet echt spectaculair uit.

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:01

De prijzen van Van der Valk zijn, zonder dat onze leverancier daarvan op de hoogte was, aangepast. Hierdoor was het voordeel nog zeker aanwezig, maar niet zo groot als eerst. Daarom hebben we besloten de deal offline te halen. Bedankt voor je alertheid in deze!

Beantwoorden

3 november 2018 om 00:51
g86 Gebruiker

Ik ben pro Van der Valk. Heb je meer info over die deal? Jammer dat het offline is gehaald op iBood!

Beantwoorden

Vinniee Gebruiker

Is het mogelijk om te reserveren op hemelvaartsdag, dus bijvoorbeeld inchecken op 30 mei en dan uitchecken op 1 juni? 
Komen er extra kosten bij als je verblijft op feestdagen/weekenden?

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:23

We voegen op dit moment bij alle arrangementen een momentopname van de huidige beschikbaarheid toe. Het kan uiteraard gebeuren dat de beschikbaarheid verandert als gevolg van reserveringen die worden gedaan.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:43
Sanchez999 Gebruiker

Slechte aanbieding in Berlijn. Hotel ligt met OV op 1,5 uur van de Reichstag. *snap*.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:18
fmking85 Gebruiker

Bij het hotel van Utrecht staat in de tekst dat het om 2 nachten gaat en 3 gangen menu.

Bij specificaties: 1 nacht en 4 gangen menu.

Wat is het nou?

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond fmking85,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

2 november 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen fmking85,

Je krijgt er een 4 gangen menu bij.

Beantwoorden

3 november 2018 om 07:56
david.deridder Gebruiker

Hallo, voor Noordwijk aan Zee: kan daar bijv. nog één kind van 8 jaar bij op de kamer? Eventueel mits bijbetaling voor ontbijt etc?

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond david.deridder,

De voucher is voor 2 personen, dus mocht je samen met een kind gaan dan is dat mogelijk. Bedoel je 2 volwassenen en een kind, dan kan dit niet op deze voucher. Soms kun je via het hotel bijboeken voor nog een extra persoon. Dit hangt erg van het hotel af natuurlijk en Luxuryhotelcompany geeft ook aan dat je hiervoor het beste even contact op kunt nemen met het desbetreffende hotel.

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:10
bhdijkstra Gebruiker

Kan er een hond mee bij 1 Vd hotels?

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bhdijkstra,

Dit ga ik proberen te achterhalen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:52
Moderator Niek Moderator

Ik ben ze bij langs gegaan en bij geen enkel hotel was er de optie om een huisdier mee te nemen. Ik ga er dus niet vanuit dat er een hond mee kan.

Beantwoorden

4 november 2018 om 20:51
woelders Gebruiker

Zijn in de overzichten van beschikbaarheid de beschikbare data groen?

Beantwoorden

4 november 2018 om 22:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond woelders,

Ik ga er inderdaad vanuit dat groen staat voor beschikbare data. Houdt er wel rekening mee dat dit een momentopname is.

Beantwoorden

4 november 2018 om 23:12
martijnb23 Gebruiker

Wil graag een hotel bestellen voor 30-12 tot 1-1-2019 maar kan niet zien als deze vrij is heb nog 1 uur

Beantwoorden

4 november 2018 om 23:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond martijnb23,

Helaas kan ik dit nu ook niet voor je controleren of navragen. Misschien kun je het terugvinden op de website van het desbetreffende hotel, maar ik durf niet te zeggen of ze dan via deze voucher ook nog beschikbaar zijn.

Beantwoorden

4 november 2018 om 23:28
martijnb23 Gebruiker

Oké super bedankt voor de snelle reactie

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.