21 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Paintball- of Airsoftavontuur | 4 personen

Product expert aanwezig

Paintball of Airsoft voucher

Scoor nu snel het goedkoopste en leukste groepsuitje ever! 

Specificaties

Airsoft

Merk: Eventsbakery
Type: 3 uur airsoften voor 4 personen (voucher)
Reserveren via: http://www.eventsbakery.nl/airsoft-uitje
Geldig tot en met: 1-12-2018

Entree + gebruik materiaal (wapen, masker en overall)
75 balletjes per persoon
Gratis groepsfoto
Gratis parkeren
Veld verlicht voor airsoft in de avonden
Minimum leeftijd voor de Airsoft Loods (Rijkevorsel, BE) is 16 jaar of 14 jaar onder begeleiding
Airsoften kan ook in Ermelo en binnenkort ook in Ewijk

Paintball

Partner: Ambisio
Type: Voucher voor een paintball-avontuur voor 4 persoon t.w.v. €91,80
Reserveren via http://www.eventsbakery.nl/paintball-uitje
Te verzilveren voor 2,5 uur paintball incl. instructie, wapen- masker- en overallhuur en de eerste 50 kogels p/p

Geldig tot en met: 1-12-2018

Gemiddeld worden er tussen de 200 en 400 kogels per 2,5 uur gebruikt, deze zijn op locatie bij te kopen.
Kogels zijn € 10,- per 100 stuks, wanneer je direct 400 kogels bijkoopt krijg je € 5,- korting.
Koop dus samen met je vrienden slim in ;)!

Te gebruiken bij: Paintball Manage Rotterdam, Paintball Strand Harderwijk, Paintball Loods Antwerpen en Paintball Boerderij Nijmegen. Je kunt de voucher ook gebruiken bij de pop-uplocaties in Gouda, Eindhoven en Assen (let op: dit zijn pop-uplocaties, dus het is mogelijk dat deze locaties binnen het jaar verdwijnen).
Elke locatie heeft een gelegenheid om te ontspannen tussen de potjes door en natuurlijk om een welverdiend biertje te drinken na afloop
Geldigheid: van maandag t/m zaterdag

Je ontvangt binnen enkele dagen je voucher(s) per mail, het kan zijn dat de mail in je spamfolder terechtkomt. Houd deze dus goed in de gaten!

Plan je paintball avontuur op de website van één van de locaties: www.paintballmanege.nl, www.paintballstrand.nl, www.paintballloods.be, www.paintballboerderij.nl
LET OP: Het is mogelijk om voor 64 personen te bestellen in 4 orders (1 voucher is voor 4 personen, bestel 4 vouchers in 1 order en doe dat 4x)
LET OP: Voordat je de arena's betreden mag, dien je een akkoordverklaring te tekenen
LET OP: Minimumleeftijd voor deelname aan paintball-events is 18 jaar oud in Nederland en 16 jaar oud in België
Vouchers zijn na verzending niet meer te annuleren

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Eventsbakery-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 maart 2018 om 01:26
kahramank Gebruiker

Stel ik heb 16 vouchers besteld, dus 4×4 orders. Is het mogelijk om met 16 personen tegelijk op één zelfde locatie deel te nemen door alle 4 vouchers tegelijk in te leveren?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:28
rickies Gebruiker

Ja is mogelijk tijdens reserveren geef je voucher codes in, daardoor weten zij dat je met 16 personen komt

Beantwoorden

21 maart 2018 om 07:05
mdrongelen Gebruiker

De kosten komen vooral later. We waren uiteindelijk voor onbeperkt gegaan a 46,- pp ofzo.

Tikt toch flink aan dan

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:02
luukdg Gebruiker

Ik mag toch hopen dat het een typfout is dat je bij 3 uur airsoften maar 75 balletjes krijgt? in een magazijn gaan al 300 a 350 balletjes, dus als je 1 vol magazijn wilt moet je gelijk balletjes bijkopen. Wat kosten extra balletjes bij het airsoften?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:27
rickies Gebruiker

Wij zijn begin van het jaar met 8 personen geweest in belgie

AIRSOFTEN; all in qua balletjes is 35,- pp

Scheelt nog steeds heel veel met ‘normale’ prijzen zie sites.

Ik vind het echt wel een goede aanbieding

En ja ook 4 x 4 vouchers te bestellen, je reserveert met alle namen en geeft achteraf je voucher codes aan

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:29
marijnheeren Gebruiker

Dat is waarschijnlijk geen typfout, maar dit is juist de ‘catch’. Die zou je dan bij moeten kopen. De vraag is of je zelf balletjes mee zou mogen nemen want dan bestel je gewoon 2000 balletje (bb’s) voor ongeveer €15,-

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:33
luukdg Gebruiker

scheelt niet zo heel veel, toevallig ben ik afgelopen weekend wezen airsoften in nederland (zal het bedrijf niet noemen, maar het ligt in de veluwe ;)) hier was airsoften een paar euro duurder dan wat jij noemt.

en als ze hier eens vermelden wat extra balletjes kosten dan krijgen mensen een beeld bij het totaal plaatje.

voor het beeld voor mensen, in een magazijn gaan dus ongeveer 300 a 350 balletjes. Ik had na 2 uur spelen 6 magazijnen er doorheen geschoten. en ik schiet niet constant of in de rondte.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:02
fraves Gebruiker

Ik heb bij hun toen voor driften (incl handrem draaien) gekozen. Een kleine parkeerplaats en een paar afgeragde BMW’s waarvan de handrem zo slecht was, dat je zoveel kracht moest zetten om uberhaupt te kunnen draaien en dan ook niet op het gewenste moment. Voor een lolletje is het best aardig, maar niet om het driften fatsoenlijk te leren. Het is absoluut geen parcours waar je lekker je gang kunt gaan.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 08:30
asjoja Gebruiker

Wel vreemd dat er op hun site geen mogelijkheid is om te kiezen voor airsoft in Ermelo terwijl dit wel wordt vermeldt bij specificaties?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:45
Official Product Expert Eventsbakery-Expert Official Product Expert

Hi,

Je kunt nu bij de volgende locaties Airsoften, namelijk:

Antwerpen, Harderwijk, Nijmegen, Assen (geringe beschikbaarheid) en Rotterdam.

Zie link om te reserveren: http://www.eventsbakery.nl/airsoft-uitje

Beantwoorden

21 maart 2018 om 09:48
msliza Gebruiker

Is het niet naamsgebonden? Ik wil dit namelijk kado geven. Staat het aankoopbedrag erbij? Ik zie iets over pop up locaties, maar op de website staat dat de locatie waar ik in geïnteresseerd ben gloednieuw is.  Ik neem aan dat dit dan een vaste locatie is?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:35

Goedemiddag,

De tickets zijn niet naamgebonden. Het is belangrijk dat je je ticket uitgeprint meeneemt naar locatie.

De pop up locaties zijn sinds kort inderdaad vaste locaties, en zullen beschikbaar blijven :)

Beantwoorden

21 maart 2018 om 10:11
imre36 Gebruiker

@Eventsbakery-Expert

Als ik 1×4 vouchers bestel, voor 4 personen, kom ik dan tegen random andere mensen? Of is dit niet eens mogelijk?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:40

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk pas leuk als je met meer mensen kunt spelen.

Je mag bij ons al vanaf 1 personen reserveren. je speelt namelijk met anderen tegen anderen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 17:42
imre36 Gebruiker

nog niet helemaal, hoe groot zijn de groepen ongeveer waarin je komt te spelen?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 10:51
Manfred85 Gebruiker

Ik heb het paintballen al een keer bij hun gedaan.
Personeel was erg onvriendelijk en alles is gericht op geld verdienen.
Nu snap ik wel dat met deze deals het geld zit in de extra balletjes maar de manier waarop viel mij erg tegen.
Dit heb ik bij andere bedrijven niet zo negatief ervaren.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 11:03
antoonjanssens Gebruiker

@eventsbarery-Expert

is er mogelijkheid om een eigen airsoft-wapen te gebruiken?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:26

Hoi Anton,

Bedankt voor je bericht. Helaas is het niet toegestaan om je eigen wapen mee te nemen.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 12:00
luukdg Gebruiker

@eventsbarery-Expert

wat kosten extra balletjes voor het airsoften?

Beantwoorden

21 maart 2018 om 14:49
luukdg Gebruiker

fijn dat de expert ook iets van zich laat horen..

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:29

Hoi Luuk,

Bedankt voor je bericht. Je hebt de keuze uit 1,5 uur onbeperkt kogels voor €25 extra of 4000 kogels voor €35 extra.

Mocht je nog meer info willen, dan kun je dat hier vinden: http://www.eventsbakery.nl/airsoft-uitje

Alvast heel veel plezier!

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:29

Hoi Luuk,

Bedankt voor je bericht. Je hebt de keuze uit 1,5 uur onbeperkt kogels voor €25 extra of 4000 kogels voor €35 extra.

Beantwoorden

21 maart 2018 om 15:58
luukdg Gebruiker

op jullie website kan je voor 39 euro 3 uur onbeperkt airsoften. als je met de voucher gaat airsoften 3 uur lang en je 35 euro moet bijbetalen (aangezien je zeker meer balletjes nodig hebt dan 75) ben je 35 + (10/4=2,50) = 37,50 kwijt voor airsoften.

en ja voor 39 heb je onbepertk veel kogels, en via de voucher 4000 balletjes, maar die krijg je nooit op! dus dat is net zo goed onbeperkt.

het scheelt dus 1,50 als je het nu met een voucher koopt of gewoon zelf reserveert wanneer je zeker weet dat je wilt.

geweldige aanbieding dit..

sorry ik vind dit enorm misleidend, en iBood ik vind dat jullie dit niet moeten aanbieden. mensen worden hier echt niet vrolijk van als zij aankomen bij de locatie en er dan achter komen ze bijna net zoveel kwijt zijn als dat ze zonder de aanbieding waren.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 14:41
rekso Gebruiker

Er is geen optie om zelf te kiezen hoeveel BB’s je koopt? Bijvoorbeeld je wilt er 1000 kopen voor een bepaalde bedrag, is dat niet mogelijk? Ben je verplicht om 25 of 35 euro optie te nemen?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 11:10
jasphe Gebruiker

Ik heb gisteren 2 airsoftvouchers besteld, betaald, maar nog geen bevestiging gehad van iBood.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 11:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je bestelling van de twee airsoftvouchers is goed doorgekomen! Je zult de vouchercodes morgen per mail ontvangen.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 11:06
jasphe Gebruiker

Dank u voor uw antwoord.
Ik heb nog geen vouchers ontvanger per mail.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 00:11
Moderator Paul Moderator

De vouchercode(s) vind je terug in de email die aangeeft dat jouw bestelling verzonden is. De titel is enigszins verwarrend omdat er in dit geval geen pakket verzonden wordt. 
Heb je dit mailbericht wel ontvangen? Kijk voor de zekerheid ook in je spamfilter.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 11:45
jasphe Gebruiker

Ik heb helemaal geen e-mail ontvangen tot dusver van iBood.
Enkel een betalingsbevestiging van Paypal.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 23:18
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om de vouchercodes (nogmaals) naar je toe te sturen.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 14:39
rekso Gebruiker

Is het mogelijk om zelf BB’s mee te nemen?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 15:31
AlliePol Gebruiker

mag je 4000 kogels kopen en dat verdelen met zijn 4′en ? Dan wordt het tenminste wel weer aantrekkelijk..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.