24 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Canvas | 50 x 50 of 60 x 40 cm

Product expert aanwezig

Voucher: Canvas 50 x 50 of 60 x 40 cm

Een foto op canvas is natuurlijk leuk voor jezelf, maar ook een super origineel en smaakvol cadeau!

Specificaties

Merk: Fotoproducten.nl
Type: Voucher voor een foto op canvas van 60 x 40 of 50 x 50 cm
Voucher is inwisselbaar tot en met: 24-09-2018

• Een herinnering in het groot
  • Gespannen op houten frame
  • Voucher geldig t/m 24-09-2018

• Je ontvangt de voucher(s) per email 
  • Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
  • Gebruik je eigen onvergetelijke foto
  • Je kunt op Fotoproducten.nl per voucher 1 canvas bestellen
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur is niet mogelijk
  • Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, je ontvangt 'm via e-mail

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoproducten-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

24 maart 2018 om 12:48
Susantigoon Gebruiker

Grappig die 2 foto´s,

hoe het eens begon en wat er wat later van kwam…

Beantwoorden

24 maart 2018 om 13:57
Corrosion83 Gebruiker

Hehehe scherp! :)

Beantwoorden

24 maart 2018 om 14:20
danielsl Gebruiker

Mooie aanbieding. Supertevreden met mijn vorige canvas, dus ik bestel er een paar

Beantwoorden

24 maart 2018 om 14:37
Official Product Expert Fotoproducten-Expert Official Product Expert

Hoi Daniel, erg leuk om te horen! We zien je graag op onze website! :)

Beantwoorden

24 maart 2018 om 15:03
TheMrBlue Gebruiker

Is deze deal met de €7,50 verzendkosten ook voor verzendingen naar België?

Beantwoorden

24 maart 2018 om 15:19
Official Product Expert Fotoproducten-Expert Official Product Expert

Jazeker, je kan je bestelling ook naar België laten verzenden met deze deal!

Beantwoorden

24 maart 2018 om 16:55
DestroBan Gebruiker

Is er een systeem om dit op te hangen?

Beantwoorden

24 maart 2018 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Tijdens het bestellen van de foto op canvas op de website van fotoproducten.nl kan een ophangsysteem meebesteld worden voor €3,67.

Beantwoorden

13 september 2018 om 16:05
ALRBuitenhuis Gebruiker

Ik heb lijsten besteld, maar heb geen code. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Beantwoorden

13 september 2018 om 16:07
ALRBuitenhuis Gebruiker

Ibood zegt bij fotoproducten melden en Fotoproducten zegt bij Ibood melden en vice versa.

Beantwoorden

22 september 2018 om 00:47
Moderator Paul Moderator

Sorry dat ik nu pas jouw berichten zie staan. Je behoort de vouchercode op 23 maart per email ontvangen te hebben. Deze code staat genoemd in de “verzendbevestiging”. Heb je de code destijds niet opgemerkt?

Ik zal de klantenservice vragen om meteen na het weekend naar jouw melding te kijken, want de geldigheid van de code loopt op 24 september 2018 af.

Beantwoorden

24 september 2018 om 16:06
PieterS1 Gebruiker

Beste,

wij zouden vandaag ook onze voucher inwisselen aangezien we wisten dat we tot vandaag konden wachten.
Nu bekijk ik de mail van iBOOD en zie ik enkel het product staan maar nergens is de code te vinden.
Graag spoedig antwoord.

Producten
Voucher code

Canvas deal 50×50 or 60×40 NL-BE

Dit is wat ik in mijn mail terug kan vinden.

mvg
Pieter

Beantwoorden

24 september 2018 om 16:08
PieterS1 Gebruiker

Ik had gekopieerd en geplakt vanuit mijn mails maar zie dat de opmaak anders is na het verzenden.
Het komt er op ner dat we zien 

producten: Canvas deal 50×50 or 60×40 NL-BE

En onder voucher code is gewoon een lege ruimte.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.