23 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Hotelovernachting voor 2 personen

Hotelovernachting voor 2 personen

Knijp er even lekker tussenuit! Met deze voucher boek je één overnachting voor twee personen in een van de vele Fletcher-hotels.

Specificaties

• Per boeking wordt eenmalig €5 reserveringskosten in rekening gebracht.
  • Eén overnachting voor twee personen in één van de Fletcher hotels met uitzondering van Boutique Hotel Duinoord en Hotel Amsterdam.
  • Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie.
  • Aankomst op alle dagen van de week (lees ook hieronder bij 'Optioneel'!)
  • Geen verplichting tot afname ontbijt en diner.
  • Reserveren van je overnachting kan t/m 31 december 2018.
  • Boeken kan vanaf maximaal 4 kalenderweken voor aankomst.
  • De tax and handling fee dient in het hotel te worden voldaan.

Optioneel:
  • Verblijf 4-sterren hotel voor €5 p.p.p.n.
  • Weekendverblijf (verblijf op vrijdag en/of zaterdag) €10 p.p.p.n.
Let op: iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

23 maart 2018 om 00:05
Bandicoot Gebruiker

Ok, wanneer je dus in het weekend met z’n 2en in een viersterren hotel wilt overnachten dan komt er nog 35 euro bij. Dan is het ineens niet zo’n spectaculaire aanbieding meer. En dan ben je natuurlijk ook nog afhankelijk van beschikbaarheid want er is maar een beperkt aantal kamers gereserveerd voor deze aanbieding. Ik pas even.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:22
Rwinio Gebruiker

Geen ontbijt, beperkte beschikbaarheid, 5 euro reserveringskosten, maximaal 4 weken van tevoren boeken. Kan je aanraden om deze prijs eens te vergelijken met hun last-minute deals voordat je besteld.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 03:38
parapetey Gebruiker

Het is simpelweg duurder bij Ibood als je het vergelijkt op de site van fletcher hotels. Geen aanbieding dus!

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:20
motormuis001 Gebruiker

Een link naar info over de beschikbare hotels misschien?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:23
Moderator Paul Moderator
23 maart 2018 om 02:11
sigpro Gebruiker

Toeristen belasting komt er ook nog bij toch? Wel een klote wet, toeristen belasting betalen in je eigen land!

Beantwoorden

23 maart 2018 om 06:32
peetpp Gebruiker

volgens mij wordt de toeristenbelasting aan de gemeente betaald en wie gaat er nu in zijn eigen gemeente op hotel …

Beantwoorden

23 maart 2018 om 06:58
Paw1234 Gebruiker

Daarbij komt ook dat fletcher geen goede hotelketen is. Vaak verouderde hotels etc. Je hebt voor die prijs bij andere aanbieders veel meer waar voor je geld. Ik ga geen namen noemen..

Beantwoorden

23 maart 2018 om 07:11
eldeejee Gebruiker

Precies. Smerige en oude kamers. Mij krijg je niet meer naar binnen bij ze. En maar smoesjes dat je moet klagen bij het hoofdkantoor in de hoop dat ze budget krijgen om te verbouwen. En dat excuus krijg je in ieder bouwval van ze.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 09:02
EdP Gebruiker

Er zijn wel een paar goede bij, maar je moet wel goed zoeken …
Deze aanbieding vind ik ook niet de moeite waard met al die toeslagen.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 14:32
rob024 Gebruiker

2 x Fletchers Maastricht geboekt. Deur van kamerdeur kon niet eens open, zo ‘n klein ‘hok’ kregen we met voucherbonnen.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 19:44
Zplus Gebruiker

Hier idem wat een gribus zooi die hotels. Rillingen lopen gelijk over mijn rug van vies was het. Zelfs als ik alleen de toeristenbelasting zou moeten betalen krijg je me erniet in.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 10:11
bogema Gebruiker

mag je ook twee nachten achter elkaar boeken met deze vouchers?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 11:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is zeker mogelijk. Je kan 2 codes aanschaffen en via de reserveringswebsite 2 achtereenvolgende nachten boeken (indien beschikbaar).

Beantwoorden

23 maart 2018 om 18:58
vrijsimpel Gebruiker

gezien de reacties, pas ik

Beantwoorden

23 maart 2018 om 20:34
smellysocks12 Gebruiker

Ik wilde een reactie typen met onderbouwing waarom deze deal slecht is, maar anderen waren mij voor..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.