15 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Live Online Academy: Online Cursussen

Live Online Academy: Online Cursussen

Verbreed nu je kennis en skills met een van deze professionele online cursussen en ga op zoek naar je droombaan!

Specificaties

Merk: Live Online Academy
Type: Voucher

• Inclusief Q&A sessie
  • Keuze uit 25 opleidingen
  • Live cursussen en terugkijken

Alle cursussen zijn geheel in het Engels

Vouchers zijn geldig tot 15-12-2018

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

15 juni 2018 om 00:16
Nietjesmachine Gebruiker

OK, de catch is???

Slechts deel 1 van de cursus? Bijkomende aankopen noodzakelijk?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:18
SteveApple Gebruiker

Goede vraag, heb er net wel eentje gekocht….. voor 5 euro’s.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Nietjesmachine,

Je krijgt de gehele cursus zoals getoond wordt. Het is niet noodzakelijk extra aankopen te doen om deze cursussen te volgen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:38
Nielgr Gebruiker

Iemand ervaring met deze lessen?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:47
Corrosion83 Gebruiker

Ja, en die is niet al te best (zie bericht hieronder).

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:45
Corrosion83 Gebruiker

Bij een vorige aanbieding de basis gitaarcursus geprobeerd, en heb er gewoon spijt van!

Zo’n cursus denk je op je eigen tempo te kunnen volgen, maar wanneer de cursus eenmaal gestart is blijkt dat hier gewoon een vaste tijd voor gesteld staat, en begint het aftellen. Vervolgens probeert men je de “vaste” cursusmomenten door je strot te duwen door je te bombarderen met herinneringen, en alsof dat nog niet genoeg is krijg je ook nog bergen reclame van ander cursusaanbod. Mijn spambox staat er letterlijk vol mee.

Daarnaast vond ik de uitleg en de (video) begeleiding ook niet echt denderend.

Dus mijn advies: koop voor die €5,- gewoon 2 biertjes in de kroeg! Daar heb je meer plezier van!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 01:12
NoordTer Gebruiker

Bedankt voor je bericht. Verklaart gelijk de korting van 99% haha

Beantwoorden

15 juni 2018 om 01:44
onnielief Gebruiker

Bedankt! Goede feedback, ik houd mijn €5 in mijn zak!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 06:58
Datcher Gebruiker

Doe een beetje onderzoek en je weet dat deze cursussen hun geld echt niet waard zijn.  Veel gratis cursussen zijn van een betere kwaliteit.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:03
mbsoft Gebruiker

Waarschuwing: Laat bij deze gasten niet je telefoonnummer achter en gebruik een tijdelijk emailadres dat je na de cursus kan verwijderen.

Email: komt vol met spam. Telefoon: je wordt gebeld om je over te halen voor het ‘echte’ werk, de echte cursus e.d.

Gewoon dit niet kopen is nog beter! Zoals hierboven ook al gesteld: er zijn vele gratis cursussen die vele malen beter zijn dan deze shit.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:19
nailwood Gebruiker

Grappig ook de cursus engels voor beginners in het engels volgen ;-)

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:10
Corrosion83 Gebruiker

I think you heb een punt daar :P

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:20
xxxMaverick Gebruiker

Zoals hierboven al aangegeven: oplichters praktijken en schande dat ibood dit faciliteert . Internet staat vol met klachten  ( vaak onder andere naam actief !)

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:19
Corrosion83 Gebruiker

De cursus die hier aangeboden word is vervolgens als “shawacademy.com” actief.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:28
srdegier Gebruiker

Vorig jaar deze aankoop gedaan. Nooit het product ontvangen (code). Na bellen van dit probleem en vragen om mijn geld terug te krijgen is het nooit opgelost… NIET DOEN !

Beantwoorden

16 juni 2018 om 00:08
Moderator Paul Moderator

De code ontvang je in de email met als titel dat je bestelling verzonden is. Misschien heb je de code daardoor niet opgemerkt.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:42
tesca Gebruiker

Bedankt voor deze hele nuttige feedback! Nu toch maar niet gekocht :)
Jammer dat iBood dit niet heeft onderzocht voordat ze het gingen aanbieden.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:47
leonspijk Gebruiker

Beetje triest dat Ibood dit soort “aanbiedingen” op hun site aan de man wil brengen. Mag toch wel verwachten dat ze hun goede naam niet ten koste van ieder produkt te grabbel gooien. Typisch voorbeeld van een aanbieding wat te mooi klinkt om waar te zijn.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 20:24
Nietjesmachine Gebruiker

Hmmm… Goede naam… Ik ga niet zeggen dat ze een slechte naam hebben. Maar goed?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:38
ErwtjE Gebruiker

Thanks voor de feedback iedereen! Ook na wat googelen zo’n aanbod gevonden op Groupon en dat staat ook vol met slechte reviews (en een paar goeie die hoogstwaarschijnlijk fake zijn).

Beantwoorden

15 juni 2018 om 11:04
Paul2642 Gebruiker

Inderdaad jammer dat IBOOD hun klanten blootstellen aan zulke spambedrijven. Als de reacties kloppen dan worden je gegevens dus de komende jaren (mis)bruikt en kun je van die heerlijke bedeltelefoontjes verwachten en raakt je mailbox overspoeld met reclame. En je hebt er nog voor betaald ook (:

Beantwoorden

15 juni 2018 om 11:16
jerre muesli Gebruiker

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

maw; We weten dat het een zwendel is, maar we willen er gewoon graag een centje mee aan verdienen!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:34
mfmakk Gebruiker

Blijft wel akelig stil aan de IBood kant….

Beantwoorden

15 juni 2018 om 13:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mfmakk,

Wat zou je graag van ons horen? :-)

We bieden op het forum graag de ruimte om zowel positieve als negatieve ervaringen te delen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 juni 2018 om 19:53
letstalkmarcel Gebruiker

Geen enkele vorm van tegenreactie op 100% (!!!) Negatieve feedback is toch wel een beetje verdacht en geeft aan dat jullie zelf ook wel weten dat dit niet pluis is. Mijn advies: haal deze aanbieding (lol) gewoon offline.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 13:21
Dancan80 Gebruiker

Jammer dat IBood niet duidelijk stelt dat deze Voucher maar geldig is voor een eerste serie van 8 webinars verdeeld over ongeveer 1 maand. Wat nadien ?  Wanneer kan je uw “diploma” hier over ontvangen? . En is deze wel rechtsgeldig?. Bij verder onderzoek bleek dat niet het geval te zijn . Zo zou deze organisatie ook nog onder een andere naam bestaan . Ook daar zijn de forums niet erg aantrekkelijk. Jammer want voor zo een klein bedrag …..

Beantwoorden

15 juni 2018 om 20:26
Nietjesmachine Gebruiker

En Bas zegt net dat bijkomende cursussen kopen niet nodig is… Ik denk dat ze zelf beduveld zijn…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.