24 september 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Paintball- of Airsoftavontuur | 4 personen

Voucher: Paintball of Airsoft

Scoor nu snel het goedkoopste en leukste groepsuitje ever! 

Specificaties

Airsoft

Merk: Eventsbakery
Type: 3 uur airsoften voor 4 personen (voucher)
Reserveren via: http://www.eventsbakery.nl/airsoft-uitje
Geldig tot en met: 24-03-2019

Inbegrepen

• Entree + gebruik materiaal (wapen, masker en overall)
  • 75 balletjes per persoon
  • Groepsfoto
  • Gratis parkeren

Belangrijke info

• Veld verlicht voor airsoft in de avonden
  • Minimum leeftijd voor de Airsoft Loods (Rijkevorsel, BE) is 16 jaar of 14 jaar onder begeleiding
  • Airsoften kan ook in Ermelo en binnenkort ook in Ewijk

Paintball

Partner: Ambisio
Type: 2,5 uur paintballen voor 4 personen (voucher)
Reserveren via http://www.eventsbakery.nl/paintball-uitje
Geldig tot en met: 24-03-2019

Inbegrepen:

• Entree + gebruik materiaal (wapen, masker en overall)
  • 50 balletjes per persoon
  • Gratis kluisjes
  • Groepsfoto
  • Konijnenpak voor de jarige of vrijgezel

Te gebruiken bij 

• Paintball Manage Rotterdam
  • Paintball Strand Harderwijk
  • Paintball Loods Antwerpen
  • Paintball Boerderij Nijmegen

Je kunt de voucher ook gebruiken bij de pop-uplocaties in Gouda, Eindhoven en Assen (let op: dit zijn pop-uplocaties, dus het is mogelijk dat deze locaties binnen het jaar verdwijnen).

Geldigheid: van maandag t/m zaterdag

Plan je paintball avontuur op de website van één van de locaties: www.paintballmanege.nl, www.paintballstrand.nl, www.paintballloods.be, www.paintballboerderij.nl

Belangrijke algemene info

• Het is mogelijk om voor 64 personen te bestellen in 4 orders (1 voucher is voor 4 personen, bestel 4 vouchers in 1 order en doe dat 4x).
  • Voordat je de arena's betreden mag, dien je een akkoordverklaring te tekenen.
  • Minimumleeftijd voor deelname is 18 jaar in Nederland en 16 jaar in België.
  • Vouchers zijn na verzending niet meer te annuleren.

Je ontvangt binnen enkele dagen je voucher(s) per mail, het kan zijn dat de mail in je spamfolder terechtkomt. Houd deze dus goed in de gaten!

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

24 september 2018 om 06:49
Scum Gebruiker

Iemand ervaring met deze bedrijven en de vouchers? Wat zijn de bijkomende kosten na het gebruiken van de voucher?

Beantwoorden

24 september 2018 om 08:35
NickBlondeel Gebruiker

Ik heb deze (paintball variant) al een aantal keer gekocht en de enige bijkomende kosten zijn meer balletjes om meer te kunnen schieten (40€ is  voor paintballl zo een beetje het gemiddelde als ik het mij goed herinner), en als je wilt eten/drinken betaal je ook bij.

Voor de rest altijd vriendelijke mensen gehad en mij goed geamuseerd.

Beantwoorden

24 september 2018 om 15:07
rickies Gebruiker

Ook eerder eens gebruik gemaakt van Airsoft, toen was er de mogelijkheid om voor 34,95 all in bij te kopen mbt balletjes

Eten en drinken is wel gewoon extra voor eigen rekening maar je bespaart een hoop €’s

Beantwoorden

24 september 2018 om 08:38
HansV2 Gebruiker

75 balletjes voor airsoft? Dat schiet je er in een halve minuut door…

Beantwoorden

24 september 2018 om 12:23
clouddognl Gebruiker

50 balletjes voor paintbal? Veel te weinig.

Beantwoorden

24 september 2018 om 18:56
ps22geert Gebruiker

de prijs is dan ook belachelijk laag, ik denk met eten en al tegen dat je buiten bent je zeker 60 a 70€ de man kwijt bent voor een hele leuke dag valt dat zeker mee :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.