4 november 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Bivolino Overhemd of Blouse

Voucher: Bivolino Overhemd of Blouse

Per vandaag ben je modeontwerper en creëer je eenvoudig je eigen op maat gemaakte overhemd of blouse!

Specificaties

Merk: Bivolino.com
Type: € 60,- Tegoed
Geldigheid: Tot en met 4 mei 2019

• Puur maatwerk
  • Voor dames en heren
  • 100% pasvormgarantie

Te besteden voor

• Maatwerk damesblouse (zakelijk, fashion, party of Arty)
  • Maatwerk overhemd (zakelijk, fashion, smoking of Arty)

Kenmerken

• Bivolino is Europa's nummer 1 in online maatoverhemden en blouses.
  • Bivolino.com heeft een '100% pasvorm garantie' voor het eerste shirt dat je koopt, en vervangt indien het niet past je eerste aankoop gratis! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het invullen van een kort document dat je gemakkelijk kunt vinden op de Bivolino website.
  • Bivolino.com maakt gebruik van een biometrische maattechnologie om eenvoudig de juiste pasvorm en afmeting van je shirt te bepalen.
  • Het kopen van maatwerk shirts via het internet is nu gemakkelijker dan ooit!
  • Lengte, boordmaat, gewicht en leeftijd zijn de enige 4 kenmerken die Bivolino.com nodig heeft om hemd of blouse perfect te laten passen (geen lintmeter nodig)

Voorwaarden

• Je ontvangt je voucher per email
  • Voucher is geldig tot en met 4 mei 2019
  • Maximaal 1 voucher per bestelling op bivolino.com te valideren
  • Kortingsvoucher niet cumuleerbaar of te combineren met andere Bivolino-kortingsacties
  • Shirts worden gemiddeld 2 tot 3 weken na bestelling geleverd
  • Verzendkosten van de blouse of het overhemd zijn niet inbegrepen in het tegoed

Kijk voor complete uitleg en toelichting over het designproces: Bivolino.com/uitleg

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

4 november 2018 om 01:15
jozefnellen Gebruiker

site van bivolino is onbereikbaar.. jammer.

Beantwoorden

4 november 2018 om 01:21
PvanNeerbos Gebruiker

Zelfde issue

Beantwoorden

4 november 2018 om 02:02
Neopikkie Gebruiker

Niet doen, pasmaten kloppen niet en de service is slecht.

Mijn persoonlijke slechte ervaring

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:26
Riciardo Gebruiker

Als hij niet past krijg je toch gewoon den nieuwe opgestuurd die wel past volgens de info?

Wat is jouw ervaring met de service dan?

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:44
bartgorter Gebruiker

Bij mijn eerste bestelling klopte de maatvoering ook van geen kant. Ik heb echter een paar correcties doorgegeven en gratis een nieuw, nu wel goed passend, overhemd gekregen. Sindsdien al jaren zeer tevreden bivolono klant!

Beantwoorden

4 november 2018 om 21:44
Neopikkie Gebruiker

Gewoon geen reactie ontvangen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 07:10
Heerlijk Helder Gebruiker

Per bestelling maximaal 1 voucher, stel ik doe 5 losse bestellingen mag ik dan als dezelfde persoon wel 5 vouchers inwisselen?

De laatste keer kreeg ik vragen over de inzet van meerdere vouchers verdeeld over verschillende bestellingen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Heerlijk Helder,

Je mag 1 voucher per bestelling gebruiken op bivolino.com. Wil je dus meerdere vouchers gebruiken, dan moet je meerdere bestellingen plaatsen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:56
nico78 Gebruiker

Geweldige hemden, heb er inmiddels meerdere gehad. Goede service, eerste hemd was inderdaad niet perfect maar wel kosteloos een nieuwe gekregen en die was perfect. Daarna is dit de basis en klopt het altijd. Geen problemen gehad met inwisselen meerdere vouchers maar inderdaad wel elke keer losse bestelling. Zal vast stukje winst zijn in de verzendkosten echter voor dit geld ga je nergens zulke mooie hemden vinden

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen nico78,

Bedankt voor het delen van je ervaringen!

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:13
joostkok Gebruiker

Bestel hier al vele jaren mijn overhemden en louter positieve ervaringen. Het eerste hemd is op mijn verzoek ook iets aangepast, waar totaal niet moeilijk over werd gedaan. Aanrader voor iedereen die betaalbare kwalitatief goede hemden wil dragen.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond joostkok,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

4 november 2018 om 17:14
J0HAN Gebruiker

Zeer tevreden over de overhemden van Bivolino. Ik heb er de afgelopen jaren zeker 15 besteld.

Aan de site van Bivolino valt nog veel te verbeteren (op m’n Mac wordt ik altijd naar de mobiele versie geredirect, de site is traag, de bestelhistorie wordt niet gesorteerd e.d.) maar over het product ben ik erg tevreden.

Toevallig heb ik pas nog 4 overhemden besteld (zonder voucher) maar met een geldigheid van 6 maanden kan ik wel een paar vouchers op voorraad gebruiken.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond JOHAN,

Leuk om te horen en bedankt voor het delen van je ervaringen!

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:54
ringkozo Gebruiker

Inderdaad kwaliteit is goed!

Beantwoorden

11 november 2018 om 18:31
J0HAN Gebruiker

Hmm.. vreemd, de codes werken niet. Als ik ze invoer krijg ik de melding: “Het spijt ons, maar wij hebben de promotiecode niet herkend.”

Ik heb een mail gestuurd naar Bivolino, maar meld het hier ook even, wellicht zijn er anderen met dezelfde ervaring?

Beantwoorden

12 november 2018 om 16:13
J0HAN Gebruiker

Ik heb een reactie van Bivolino gekregen:

“Wij hebben het probleem opgelost. U kan de codes nu wel valideren ”

Dus als je problemen hebt met je vouchers even contact opnemen met Bivolino.

Misschien is het handig als iBood zelf ook even nagaat wat hier mis is gegaan?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.