7 juli 2022 om 00:00
iBOOD

De leukste & voordeligste cursussen

Product expert aanwezig

De leukste & voordeligste cursussen
Je bent nooit te oud om te leren.

Word jij een polyglot? Wunderbar! Duits niet jouw ding? Wellicht is Javascript iets voor jou en word jij één van onze nieuwe iBOOD programmeurs.

Van het pimpen van jouw LinkedIn tot een cursus fotografie. Misschien "Excel" jij wel in Word(press). Volg één van de vele cursussen, voor natuurlijk, een mooi prijsje. ;)

7 juli 2022 om 18:10
guzzioot Gebruiker

Is dit inclusief Adobe? Of moet je die apart kopen

Beantwoorden

7 juli 2022 om 23:41
Moderator Paul Moderator

Het gaat puur om de cursus, zonder het bijbehorende programma.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 19:22
guzzioot Gebruiker

Komt de cursus ook nog als aanbieding?

Beantwoorden

10 juli 2022 om 20:30
Moderator Paul Moderator

Welke cursus zou je graag in de aanbieding zien? Er zullen geen cursussen met software pakketten aangeboden worden.

Beantwoorden

9 juli 2022 om 16:38
Yanis06 Gebruiker

Wordt de cursus boekhouding en evt beleggen op maat gegeven van de Belgische belastingsregels?

Beantwoorden

9 juli 2022 om 21:29
Yanis06 Gebruiker

wordt er niet geantwoord op de vragen?????

Beantwoorden

10 juli 2022 om 12:35
guzzioot Gebruiker

Geloof het niet, ook geen antwoord op mijn vraag gekregen…..

Beantwoorden

10 juli 2022 om 20:27
Moderator Paul Moderator

Wij zijn helaas geen expert op het gebied van deze cursussen. Over het algemeen gaat dit over vaak gehanteerde boekhoud methodes, waarbij ik niet verwacht dat er op specifieke belastingregels ingegaan wordt. Maar daar kan ik niet voldoende duidelijkheid over geven.

Bij een beleggingscursus gaat het over de verschillende manieren van beleggen, strategieën, en de risico’s die erbij komen kijken. Daar zal geen informatie gegeven worden over hoe je bijvoorbeeld de dividendbelasting terug kan vorderen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.