15 augustus 2022 om 00:01
iBOOD

Licentie Cursussen

Product expert aanwezig

Licentie Cursussen
Je bent nooit te oud om te leren.

Word jij een polyglot? Wunderbar! Duits niet jouw ding? Wellicht is Javascript iets voor jou en word jij één van onze nieuwe iBOOD programmeurs.

Van het pimpen van jouw LinkedIn tot een cursus fotografie. Misschien "Excel" jij wel in Word(press). Volg één van de vele cursussen, voor natuurlijk, een mooi prijsje. ;)

16 augustus 2022 om 00:08
TommyIB Gebruiker

Een vraag over de cursus Spaans: hoe lang heb je toegang tot het online lesmateriaal?

Er staat Spaans leren in 3 maanden, betekent dit dat je maar 3 maanden toegang hebt?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

16 augustus 2022 om 14:35
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Tommy, je hebt een jaar toegang.

Beantwoorden

16 augustus 2022 om 15:23
psv_forever Gebruiker

Hebben jullie een link naar de website van de aanbieder van deze cursussen?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:47
Moderator Lisa Moderator
17 augustus 2022 om 08:46
activumpje Gebruiker

Msft Office naar keuze: heb je dan toegang tot xls, word EN ppt, of moet je 1 keuze maken?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:54
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Activumpje, je maakt een keuze tussen één van de programma’s.

Beantwoorden

18 augustus 2022 om 09:51
activumpje Gebruiker

wat is dan het verschil met de andere aanbiedingen van XLS of WORD of PPT ?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:06
Petrasco Gebruiker

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze cursussen? Ik kan nergens reviews of gebruikerservaringen lezen. Ik overweeg een Facebook Marketing cursus maar krijg je dan video’s of gewoon een online PDF handleiding? Wie heeft de cursus samengesteld? Is dat een expert op gebied van Facebook marketing?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 17:20
JonasSEF Gebruiker

Ik heb het totaalpakket gekocht dat één jaar toegang biedt tot alle cursussen.

Hieronder is er evenwel een aanbieding voor cursussen die ingericht worden door hetzelfde bedrijf maar heb ik dan ook toegang tot die cursussen? (die zijn niet vermeld bij de aanbieding die ik aangeschaft heb).

Online Vaardigheidscursus naar keuze – Internet’s Best Online Offer Daily – iBOOD.com

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 20:09
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond JonasSEF,

Nee, je hebt toegang tot alle cursussen die vermeld staan in die aanbieding. Niet naar de cursussen waarnaar je linkt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.