27 juni 2022 om 00:02
iBOOD

3x HelloFresh Maaltijd Voor 2 Personen

Ook verkrijgbaar in HelloFresh 4 personen, 3 maaltijden

Product expert aanwezig

3x HelloFresh Maaltijd Voor 2 Personen 3x HelloFresh Maaltijd Voor 4 Personen

Je bent misschien geen Gordon Ramsay, maar dankzij iBOOD x HelloFresh kook jij binnenkort in een handomdraai de lekkerste maaltijden voor een mooi prijsje. Bon appétit

27 juni 2022 om 06:25
Puijk Gebruiker

Ook te gebruiken als je al Hellofresh hebt?

Beantwoorden

27 juni 2022 om 06:30
marcusmarcus Gebruiker

alleen nieuwe klanten

Beantwoorden

27 juni 2022 om 06:32
rwijma Gebruiker

Ze worden steeds strenger daarin. Krijg regelmatig de melding dat de box geannuleerd is omdat er al een account op mijn adres geregistreerd staat.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 07:13
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Puijk,

Deze is inderdaad alleen voor nieuwe klanten.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 07:46
HetGezegde Gebruiker

Dat mag echt wel iets groter, duidelijker en/of bovenaan staan, ipv. helemaal onderaan in de beschrijving. Lees je zo overheen!

Beantwoorden

27 juni 2022 om 11:07
Official Product Expert HelloFresh Expert Official Product Expert

Hello Rwijma! Je kan inderdaad per huishouden maar 1x gebruik maken van een welkomskorting die geldig is voor nieuwe klanten. Het is daarom helaas niet mogelijk om een nieuw account aan te maken op hetzelfde adres. Groetjes, Amber van HelloFresh

Beantwoorden

27 juni 2022 om 07:26
coppoolsel Gebruiker

Pfff jullie zakken wel steeds verder weg door het aanbieden van dit soort vouchers. Ga vooral zo door iBOOD…..

Beantwoorden

27 juni 2022 om 07:39
innuendo Gebruiker

Slechte kwaliteit, nauwelijks vlees en altijd veel te veel werk en langer dan beschreven. Plus dat je dit soort crapvouchers OVERAL bij krijgt…

Beantwoorden

27 juni 2022 om 07:47
HetGezegde Gebruiker

Prima ervaringen met HelloFresh. Zitten leuke recepten tussen die je daarna gewoon zelf eens kunt maken. Dat is ook wat waard.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 08:09
peterderooij Gebruiker

Wat is dan de meerwaarde van de leuke recepten t.o.v, de miljoenen recepten die overal online staan?

Beantwoorden

27 juni 2022 om 08:54
Pino123 Gebruiker

Ben ik het echt niet mee eens. Hele lekkere gerechten, weer eens wat anders.

Kan het iedereen 100% aanraden

Beantwoorden

27 juni 2022 om 11:00

Hello Peter! De meerwaarde is natuurlijk ook dat je niet meer zelf de boodschappen hoeft te doen, maar dat deze op een zelf gekozen moment bij je thuis geleverd worden. Daarnaast worden de boodschappen in de juiste hoeveelheden geleverd waardoor je ook geen eten hoeft weg te gooien. En daarnaast zijn de maaltijden ook nog is super lekker ;) Groetjes, Amber van HelloFresh

Beantwoorden

27 juni 2022 om 12:58
MIB2000 Gebruiker

Kleine tip Amber (maar het staat toch zoveel beter): het is “ook nog EENS super lekker”.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 15:59
Moderator Paul Moderator

Past Amber zich aan naar het jongere publiek, is het weer niet goed.. ;-)

Beantwoorden

27 juni 2022 om 16:44
peterderooij Gebruiker

@expert.

Hallo Amber!

dat betwist ik ook niet maar ik vroeg de meerwaarde van de leuke recepten.

Groeten Peter

Beantwoorden

27 juni 2022 om 09:19
hepik Gebruiker

Als je nou voor 4 personen wil, werkt het dan om aantal 2 in te vullen? (Dat ik niet twee totaal andere gerechten op dezelfde dag moet maken ) mvg John.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 09:24
Moderator Paul Moderator

hoi hepik,

In het bestelmenu kan je kiezen voor eenmaal een voucher voor 3x een maaltijdbox voor 4 personen. Dat is een betere oplossing dan 2 vouchers voor 3x een maaltijdbox voor 2 personen.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 10:09
mintemanne Gebruiker

Inderdaad heel veel werk en mega veel afval, elk ingrediënt zit apart in een zakje. En veel afwas erna, ben overgestapt naar uitgekookt, prima maaltijden en kant en klaar!

Beantwoorden

27 juni 2022 om 11:04

Hello Mintemanne! Het klopt dat we bij sommige ingrediënten  plastic gebruiken, bijvoorbeeld een aubergine, en bij sommigen niet, bijvoorbeeld een courgette. Het wel of niet gebruiken van plastic heeft in zo’n geval te maken met het behouden van de kwaliteit en versheid tijdens het vervoer. Ook wil ik graag benoemen dat we altijd kritisch naar onze verpakkingen kijken en dat we die waar mogelijk verminderen of verbeteren. Daarnaast is de aangegeven kooktijd gebaseerd op 2 personen, wanneer je met meer personen bent kan het inderdaad iets langer duren omdat je langer doet over het snijden van de groenten bijvoorbeeld. Groetjes, Amber van HelloFresh

Beantwoorden

27 juni 2022 om 16:02
Moderator Paul Moderator

Uitgekookt is ook een smakelijke optie, waarbij je zelf niet meer hoeft te koken. Maar ook daar wordt gebruik gemaakt van plastic om de maaltijden te verpakken. Dus in dat opzicht is dat geen verbetering ten opzichte van een HelloFresh box.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 21:13
bigjon Gebruiker

Moet je nou perse zo bijdehand doen Paul?

Beantwoorden

27 juni 2022 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Het gaat zeker niet om bijdehand te doen. Maar beklag doen over plastic terwijl dat bij andere kook opties ook aanwezig is, is niet terecht. Maar goed, ook als je groente en andere ingrediënten in de supermarkt haalt, is het vaak verpakt in plastic.

Er wordt helaas nog (te) vaak van plastic gebruik gemaakt bij gebrek aan een beter alternatief.
Kant en klaar heeft ook zo z’n gemak en scheelt afwas. Dat bestrijd ik ook niet.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 11:46
boukehj Gebruiker

Tja, ik zou het best wel eens willen proberen, maar het gedoe van het tijdig opzeggen, nee dank je.

De box waar de voucher voor is (voor 4 personen) komt voor 21,99 + 0,00 verzendkosten.

Maar kan je wel op tijd opzeggen? Een week later komt de tweede box, maar die kost 64,99 + 4,99 verzendkosten. Kortom, als het niet lukt om op tijd op te zeggen (hee, misschien moet dat wel vóórdat de eerste box geleverd is), dan kost het voor twee weken al 92 euro. En dat voor 2×3 maaltijden.

Natuurlijk wil HelloFresh dat je lid wordt, maar dit lijkt wel heel erg op een scam zo.

Beantwoorden

27 juni 2022 om 12:58

Hello Bouke! Ons flexibele lidmaatschap kan je wekelijks opzeggen, mits je dit voor de deadline doet. De deadline van de levering is altijd 3 tot 5 dagen voor de volgende levering en staat altijd duidelijk aangegeven. Je kan het lidmaatschap zowel via de app, website als via de klantenservice opzeggen, dus dat moet helemaal goedkomen! Daarnaast kan je hiervoor natuurlijk een reminder instellen in je agenda zodat je de deadline niet vergeet! Groetjes, Amber van HelloFresh

Beantwoorden

27 juni 2022 om 20:05
ThomK Gebruiker

Echt een kutbedrijf HelloFresh, ze hebben me ook al eens weten te lokken met een proefabonnement, maar de site werkte maar half. Zonder enige bevestiging staat er een week later een doos met vlees voor de deur, wat we überhaupt niet eens eten. Maar dat was nog niet eens het ergste, ik was op vakantie dus kwam thuis met een doos beschimmeld eten wat een vriendelijke buurman die open dood door de hellofresh bezorger in z’n klauwen geduwd kreeg. Daarna nog tientallen opdringerige sms-jes dat ik ook nog es voor moest gaan betalen. Nooit meer HelloFresh, en ik zou het ook niemand aanraden. Beter haal je een allerhande bij de AH en laat je boodschappen bezorgen als je echt te lui bent om zelf naar de supermarkt te gaan.

Beantwoorden

6 juli 2022 om 21:06
JaapJ1980 Gebruiker

Ik heb dus 4 van deze vouchers gekocht. Maar kan er nu dus maar 1 gebruiken. Wat nu? Kan ik nog mijn geld terug krijgen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.