17 augustus 2022 om 00:01
iBOOD

3x HelloFresh Maaltijd Voor 2 Personen

Ook verkrijgbaar in HelloFresh 4 personen, 3 maaltijden

Product expert aanwezig

3x HelloFresh Maaltijd Voor 2 Personen 3x HelloFresh Maaltijd Voor 4 Personen

Je bent misschien geen Gordon Ramsay, maar dankzij iBOOD x HelloFresh kook jij binnenkort in een handomdraai de lekkerste maaltijden voor een mooi prijsje. Bon appétit

17 augustus 2022 om 06:30
Joeyme Gebruiker

Gaat iBOOD nu verkapt reclame maken?

Dit is een standaard aanmeld korting die HelloFresh geeft. Er zit in principe een abonnement achter en iBOOD krijgt er vast een provisie voor. Begrijp me niet verkeerd HelloFresh is een leuk concept maar dat iBOOD dit soort schijn aanbiedingen adverteert vind ik een slechte ontwikkeling van het platform.Dan kunnen jullie straks ook wel telefoons “gratis” weggeven met bijbehorende abonnement, Of ziggo abonnementen met eerste 6 maanden 50% korting.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:44
patrick1105 Gebruiker

Ook voor bestaande klanten?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:48
Moderator Lisa Moderator

Hoi patrick1105,

Dit is alleen voor nieuwe klanten.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:15
Bocuma Gebruiker

Hihi, alleen voor nieuwe klanten.

Volgens mij is dat in derdaad standaard al zoals hierboven is vermeld. En hou er rekening mee dat zo ook regelmatig een gratis eerste doos weggeven en zo.

Hellofresh is best tof, maar dit is inderdaad gewoon standaard klantenwerving van ze!

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:01
runninggazelle48 Gebruiker

Sinds kort een abonnement op hello fresh. We aten al wel gezond maar nu hebben we meer nieuwe smaakcombi’s.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 11:14
wvanderzouw Gebruiker

Even als reactie op Ibood.
Jullie zijn altijd zeer zuiver op het juist vergelijken met adviesprijs e.d.
Mijn inziens gaan jullie nu de fout in door een eenmalige prijs te tonen maar feitelijk een abonnement te verkopen.
Ik kan me dan ook helemaal vinden in de eerder getoonde kritiek.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 15:30
Devian Gebruiker

Waardeloos dit.. Alleen voor nieuwe klanten… Daarnaast is dit de standaard aanbieding.

Vroeger was iBood nog wel leuk, maar het is afwachten tot de zooi omvalt. Teveel troep, slechte aanbiedingen en nu dus ook reclame erbij tussen.

Less is sims more

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 15:40
Official Product Expert HelloFresh Expert Official Product Expert

Hello Devian!

Deze actie is éxtra scherp, speciaal voor iBOOD. Dit is dus niet gelijk aan ’standaard’ aanbiedingen!

Op deze manier willen we iedereen op een laagdrempelige manier de kans geven om kennis te maken met HelloFresh :)

Groetjes, Amber van HelloFresh

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 16:25
KiEkEbOe1989 Gebruiker

Als je naar de website van HelloFresh gaat betaal je momenteel voor 3 maaltijden (2 personen) een bedrag van EUR 17,99 in totaal. (bron: https://www.hellofresh.nl/plans?c=O8-RO68S). Dus is de aanbieding scherp.. als je je druk maakt om EUR 3,00 wel..

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 16:18
kat92 Gebruiker

Iedereen, laagdrempelig? Als in.. mensen met een laag inkomen? Die moet je toch geen abbonement aansmeren?! Die kunnen beter gebruik maken van de supermarkt of een toogoodtoogo proberen ofzo.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 16:23
Official Product Expert HelloFresh Expert Official Product Expert

Het gaat om een flexibel lidmaatschap! Je kan er dus altijd voor kiezen om het lidmaatschap na de eerste box weer op te zeggen, of om een aantal weken te pauzeren.

Groetjes,
Amber van HelloFresh

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 21:36
Ron72 Gebruiker

Dit heeft niks met een ‘deal’ te maken. Gewoon pure reclame/marketing of hoe je het ook wilt noemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.