8 juli 2022 om 00:00
iBOOD

€ 30 Korting op je Boeking via Booking.com | Voucher

Product expert aanwezig

€ 30 Korting bij Booking.com Voucher

We willen de deur uit! Zo snel en zover mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs. En daarmee gaan we je vandaag – in samenwerking met Booking.com – helpen.

Specificaties

Merk: Booking.com
Type: € 30 Korting op je Boeking via Booking.com (Voucher)

• Boek je reis met € 30 korting
  • Keuze uit 28 miljoen listings
  • 24/7 klantenservice via Booking.com

Hoe werkt het?

• Je bestelt je voucher via iBOOD, deze ontvang je binnen enkele dagen van ons
  • Je voucher is uitsluitend te verzilveren via deze link (de taal wisselen kan via het vlaggetje bovenaan)
  • Vul je vouchercode in op deze pagina bij het kopje 'Activeer deals' en boeken maar!
  • Deze voucher is alleen van toepassing op accommodaties met een cashback-badge
  • Kies een online betaalwijze of een betaalwijze die door Booking.com wordt beheerd
  • De minimale boekingswaarde is € 300 euro
  • De voucher is geldig tot 08-01-2023

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Booking.com Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 juli 2022 om 00:21
flexx123 Gebruiker

Dus je krijgt die 30euro korting alleen op een boeking van 300?

Beantwoorden

8 juli 2022 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Dat klopt. Bij een boeking van minimaal €300 kan je de voucher inwisselen voor €30 korting. Per saldo dus 25 euro voordeel.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 00:31
tomverbinnen Gebruiker

Cashback badge? Nog nooit gezien op booking…

Beantwoorden

8 juli 2022 om 03:08
peterderooij Gebruiker

Quote: Kies uit maar liefst 28 miljoen listings met accommodaties.

Dit suggereert dat er 28 miljoen listings zijn met een cashback budget en dat zal ongetwijfeld niet zo zijn.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 03:08
peterderooij Gebruiker

Cashback badge

Beantwoorden

8 juli 2022 om 03:22
guyr26 Gebruiker

Wat een wirwar van kleine lettertjes ..

Beantwoorden

8 juli 2022 om 06:04
ERODUS Gebruiker

In eerste instantie dacht ik 30%, dus dat is aantrekkelijk!

Oh nee: €30… OK is ook nog leuk.

Huh? Minimaal €300 besteden? Pfff…

Nou voor een weekendje weg zit het er al niet in dan…

Oh en ook nog alleen bij accomodaties met Cashback Badge???

Zijn vast accomodaties waar die €25 besparing snel teniet worden gedaan…

Wat een misleidende aanbieding!

En dan heb ik nog niet eens alle hele kleine lettertjes gelezen…

Blijft echt niet veel over…

Dan boek ik toch liever direct bij een accommodatie wat vaak al goedkoper is en meer rendabel voor de uitbater zonder torenhoge commissies…

Beantwoorden

8 juli 2022 om 06:35
MartijnHo Gebruiker

hear hear, ik vermoed dat de  25 euro korting daarvoor al is verdisconteert in een hogere kamerprijs gezien de voorwaarden om alleen “cashback” accomodaties te kunnen boeken via de speciale “link”. IBOOD you can do so much better

Beantwoorden

8 juli 2022 om 07:18
ecremers Gebruiker

Ja klopt, ik heb even gekeken en een willekeurig verblijf ging van €450 (zonder link) naar €488 (met link). Ben je na aftrek vd voucher nog steeds meer kwijt..

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:18
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi ecremers, zojuist heb ik de proef op de som genomen met een testcode en de prijs met of zonder link was gewoon hetzelfde. Ik herken je situatie wel persoonlijk, omdat dit bij boekingwebsites weleens voorkomt door middel van cookietracking. Soms helpt het om in een cognitovenster te surfen.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 07:10
Chrisderijk Gebruiker

Wat een waardeloze aanbieding zeg.. snel kappen met dit soort onzin Ibood

Beantwoorden

8 juli 2022 om 13:28

Hi Chris, Wat er precies waardeloos aan is begrijp ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?

Beantwoorden

8 juli 2022 om 07:50
Snahlop Gebruiker

Wat een waardeloze misleidende aanbieding. Nep.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:21

Wat er precies waardeloos aan is begrjip ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?

Beantwoorden

8 juli 2022 om 07:51
BoomTjak Gebruiker

*knip* Houd het even netjes, graag. Dank!

Edited by: Youri iBOOD

Beantwoorden

8 juli 2022 om 08:15
window Gebruiker

Zeiksnor

Beantwoorden

8 juli 2022 om 08:49
gilbertmulder Gebruiker

*knip* Prijsvergelijkingen staan we alleen toe met een directe link.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 08:52
TC58 Gebruiker

Het niveau van de iBood aanbiedingen was al gedaald tot een soort garageverkoop, maar dit is echt het toppunt. Wat een waardeloze aanbieding. Ga aub weer terug naar het niveau dat jullie echt met speciale en unieke aanbiedingen kwamen.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:21

Wat er precies waardeloos aan is begrjip ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?

Beantwoorden

8 juli 2022 om 12:03
GSXF Gebruiker

Zeker. Niks mis mee. Maar ik ben een regelmatig gebruiker van Booking maar dit soort bedragen heb ik daar nog nooit betaald.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 16:37
Derek83 Gebruiker

Om je vraag te beantwoorden,

30 euro korting op boeking bij booking.com

Is misschien technisch hetzelfde als 30 euro korting op een boeking van minimaal 300 euro uit een bepaalde selectie. Maar daardoor een waardeloze actie. Veel beter als jullie dit er als 1e zin bij zetten!

Beantwoorden

8 juli 2022 om 09:18
R0000D Gebruiker

Ik lees niets over “maximaal 1 voucher per boeking”, klopt dat?

Want de booking-prijs wordt inderdaad hoger als je via de link bekijkt, als je dan niet meer dan 1 voucher in kan leveren zou deze deal inderdaad oplichting of op zijn minst misleidend zijn.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 09:58

Hi R0000D, het gaat inderdaad om maximaal 1 in te wisselen vouchercode per boeking.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:45
Official Product Expert Booking.com Expert Official Product Expert

Het kan inderdaad soms voorkomen dat Booking.com een voordeel aan de klant biedt op de reguliere website, dit heet dan “Booking.com betaalt”. Echter komt dit vaker niet voor dan wel. Als je de voucher wilt inwisselen dan is het goed om inderdaad te kijken of je er voordeel uit haalt. In de meeste gevallen is dat namelijk wel zo.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:34
FilosHippos Gebruiker

Hoe vind je boekingen met een “cashback badge”, ben ik nog niet tegengekomen.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:39
Official Product Expert Booking.com Expert Official Product Expert

Die vind je onder de prijs van het hotel. Hierbij is belangrijk dat je dan wel de zoekresultaten gebruikt waarbij de boekingswaarde boven de 300 euro uitkomt want dat is het minimale dat je moet uitgeven.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 10:48
Peterwijn Gebruiker

Mag je visa korting 4% ook erbij gebruiken dus 2 kortingen.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 13:24

Hi Peter, de product expert kan jouw vraag beter beantwoorden dan ik, maar ik ga ervanuit dat kortingen niet te stapelen zijn. Wordt nog vervolgd!

Beantwoorden

8 juli 2022 om 11:21
Rrmmrrtt Gebruiker

*knip* Houd het alsjeblieft netjes richting de leverancier. Dank!

Beantwoorden

8 juli 2022 om 11:46
Rick_nac Gebruiker

Hey, een booking.com expert op het forum. Dat is mooi want ik heb nog een vraag. Hoe kan het dat alle hotels onder mijn Genius level 3 account duurder zijn dan bij een Genius level 2 account en de hotels onder Genius level 2 iets duurder zijn dan bij een Genius level 1 account? Hoe hoger mijn Genius level is, des te duurder zijn de hotels..

Beantwoorden

8 juli 2022 om 12:01
GSXF Gebruiker

Ik heb daar inderdaad ook nooit het voordeel van kunnen merken. De hotelbaas zal hier ook wel geen belang bij hebben.

Beantwoorden

8 juli 2022 om 12:20
ja401082 Gebruiker

wat is een cashback badge? En waar vind ik deze terug? Moet je met deze cashback direkt de accomodatie betalen of niet?

Beantwoorden

8 juli 2022 om 13:25

Ik zie de reactie van de Booking.com Expert hierboven:

”Die vind je onder de prijs van het hotel. Hierbij is belangrijk dat je dan wel de zoekresultaten gebruikt waarbij de boekingswaarde boven de 300 euro uitkomt want dat is het minimale dat je moet uitgeven.”

Beantwoorden

8 juli 2022 om 16:33
edbreeyen Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Dit is niet de plek voor een maatschappelijke discussie

Beantwoorden

15 juli 2022 om 08:53
Marcella7 Gebruiker

Hallo ik begrijp totaal niet hoe ik deze voucher moet inwisselen? Ik duw op de link in jullie mail en kom dan op mijn booking app. Ok. Cashback badge? Waar zie ik dat? De eerste 20 hotels wat ik tegenkom spreken er niet over? Nut van de link in de mail dan?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.