We willen de deur uit! Zo snel en zover mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs. En daarmee gaan we je vandaag – in samenwerking met Booking.com – helpen.
Merk: Booking.com
Type: € 30 Korting op je Boeking via Booking.com (Voucher)
Hoe werkt het?
Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.
De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Booking.com Expert
Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.
Niet vergeten —
tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.
Dat klopt. Bij een boeking van minimaal €300 kan je de voucher inwisselen voor €30 korting. Per saldo dus 25 euro voordeel.
Cashback badge? Nog nooit gezien op booking…
Quote: Kies uit maar liefst 28 miljoen listings met accommodaties.
Dit suggereert dat er 28 miljoen listings zijn met een cashback budget en dat zal ongetwijfeld niet zo zijn.
Cashback badge
Wat een wirwar van kleine lettertjes ..
In eerste instantie dacht ik 30%, dus dat is aantrekkelijk!
Oh nee: €30… OK is ook nog leuk.
Huh? Minimaal €300 besteden? Pfff…
Nou voor een weekendje weg zit het er al niet in dan…
Oh en ook nog alleen bij accomodaties met Cashback Badge???
Zijn vast accomodaties waar die €25 besparing snel teniet worden gedaan…
Wat een misleidende aanbieding!
En dan heb ik nog niet eens alle hele kleine lettertjes gelezen…
Blijft echt niet veel over…
Dan boek ik toch liever direct bij een accommodatie wat vaak al goedkoper is en meer rendabel voor de uitbater zonder torenhoge commissies…
hear hear, ik vermoed dat de 25 euro korting daarvoor al is verdisconteert in een hogere kamerprijs gezien de voorwaarden om alleen “cashback” accomodaties te kunnen boeken via de speciale “link”. IBOOD you can do so much better
Ja klopt, ik heb even gekeken en een willekeurig verblijf ging van €450 (zonder link) naar €488 (met link). Ben je na aftrek vd voucher nog steeds meer kwijt..
Hi ecremers, zojuist heb ik de proef op de som genomen met een testcode en de prijs met of zonder link was gewoon hetzelfde. Ik herken je situatie wel persoonlijk, omdat dit bij boekingwebsites weleens voorkomt door middel van cookietracking. Soms helpt het om in een cognitovenster te surfen.
Wat een waardeloze aanbieding zeg.. snel kappen met dit soort onzin Ibood
Hi Chris, Wat er precies waardeloos aan is begrijp ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?
Wat een waardeloze misleidende aanbieding. Nep.
Wat er precies waardeloos aan is begrjip ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?
*knip* Houd het even netjes, graag. Dank!
Edited by: Youri iBOOD
Zeiksnor
*knip* Prijsvergelijkingen staan we alleen toe met een directe link.
Het niveau van de iBood aanbiedingen was al gedaald tot een soort garageverkoop, maar dit is echt het toppunt. Wat een waardeloze aanbieding. Ga aub weer terug naar het niveau dat jullie echt met speciale en unieke aanbiedingen kwamen.
Wat er precies waardeloos aan is begrjip ik niet zo goed. Mocht je een paar dagen op vakantie gaan, of een weekend weg willen, dan is dit toch 25 euro netto minder wat je betaalt. Prima toch?
Zeker. Niks mis mee. Maar ik ben een regelmatig gebruiker van Booking maar dit soort bedragen heb ik daar nog nooit betaald.
Om je vraag te beantwoorden,
30 euro korting op boeking bij booking.com
Is misschien technisch hetzelfde als 30 euro korting op een boeking van minimaal 300 euro uit een bepaalde selectie. Maar daardoor een waardeloze actie. Veel beter als jullie dit er als 1e zin bij zetten!
Ik lees niets over “maximaal 1 voucher per boeking”, klopt dat?
Want de booking-prijs wordt inderdaad hoger als je via de link bekijkt, als je dan niet meer dan 1 voucher in kan leveren zou deze deal inderdaad oplichting of op zijn minst misleidend zijn.
Hi R0000D, het gaat inderdaad om maximaal 1 in te wisselen vouchercode per boeking.
Het kan inderdaad soms voorkomen dat Booking.com een voordeel aan de klant biedt op de reguliere website, dit heet dan “Booking.com betaalt”. Echter komt dit vaker niet voor dan wel. Als je de voucher wilt inwisselen dan is het goed om inderdaad te kijken of je er voordeel uit haalt. In de meeste gevallen is dat namelijk wel zo.
Hoe vind je boekingen met een “cashback badge”, ben ik nog niet tegengekomen.
Die vind je onder de prijs van het hotel. Hierbij is belangrijk dat je dan wel de zoekresultaten gebruikt waarbij de boekingswaarde boven de 300 euro uitkomt want dat is het minimale dat je moet uitgeven.
Mag je visa korting 4% ook erbij gebruiken dus 2 kortingen.
Hi Peter, de product expert kan jouw vraag beter beantwoorden dan ik, maar ik ga ervanuit dat kortingen niet te stapelen zijn. Wordt nog vervolgd!
*knip* Houd het alsjeblieft netjes richting de leverancier. Dank!
Hey, een booking.com expert op het forum. Dat is mooi want ik heb nog een vraag. Hoe kan het dat alle hotels onder mijn Genius level 3 account duurder zijn dan bij een Genius level 2 account en de hotels onder Genius level 2 iets duurder zijn dan bij een Genius level 1 account? Hoe hoger mijn Genius level is, des te duurder zijn de hotels..
Ik heb daar inderdaad ook nooit het voordeel van kunnen merken. De hotelbaas zal hier ook wel geen belang bij hebben.
wat is een cashback badge? En waar vind ik deze terug? Moet je met deze cashback direkt de accomodatie betalen of niet?
Ik zie de reactie van de Booking.com Expert hierboven:
”Die vind je onder de prijs van het hotel. Hierbij is belangrijk dat je dan wel de zoekresultaten gebruikt waarbij de boekingswaarde boven de 300 euro uitkomt want dat is het minimale dat je moet uitgeven.”
*knip*
Edited by: Lisa
Dit is niet de plek voor een maatschappelijke discussie
Hallo ik begrijp totaal niet hoe ik deze voucher moet inwisselen? Ik duw op de link in jullie mail en kom dan op mijn booking app. Ok. Cashback badge? Waar zie ik dat? De eerste 20 hotels wat ik tegenkom spreken er niet over? Nut van de link in de mail dan?
Dus je krijgt die 30euro korting alleen op een boeking van 300?