10 juli 2022 om 00:00
iBOOD

Eventsbakery Voucher: 3 Uur Driften + Paintball Ticket 10 Personen

Voucher: 3 Uur Driften + 10P. Paintball Ticket

Beleef een geweldige adrenalinekick tijdens deze “Fast & Furious”-ervaring! En laat de adrenaline nog even doorvloeien in een heerlijke paintball-game. Met vrienden, natuurlijk!

Specificaties

Merk: The Events Bakery
Type: Driften + Paintball Ticket 
Duur driften: 3 uur
Geldigheid: 1 jaar na uitgifte 

• Net zoals in Fast & Furious
  • In Gouda of Eindhoven
  • Adrenalinekick van jewelste

Klik hier voor meer informatie.

In de cursus

• Driften in een BMW 318 E46 
  • Stuurbeheersing
  • Zit- en stuurhouding
  • Powerslide
  • Gaslos-dirft
  • Driften op glad wegdek

Belangrijke info

• Minimale leeftijd: 18 jaar
  • Rijbewijs B verplicht
  • 1 voucher per persoon

Paintball

• Entree voor 10 Personen
  • 2,5 uur Paintball voor 10 personen
  • 50 Paintkogels per persoon
  • Gebruik materiaal voor 10 personen
  • Kleding en masker voor 10 personen
  • Groepsinstructie

Reserveren

• Via deze module
  • Via +31 (0)858 888 581
  • Via info@eventsbakery.nl

(i) Na uitgifte van je voucher (aan jou) voor driften & paintball, is deze 1 jaar geldig. Je kan nu dus al boeken voor in de (nabije) toekomst of nog later. Net waar je zin in hebt.

(ii) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

10 juli 2022 om 08:12
eirrab Gebruiker

Begrijp ik nu goed dat 1 persoon kan driften en dan 10 man kan paintballen met 1 voucher?

Beantwoorden

10 juli 2022 om 10:32
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen eirrab,

Dat begrijp je goed.

Beantwoorden

10 juli 2022 om 08:55
procyon Gebruiker

Doe het niet mensen. Dat driften is totaal niet zoals het plaatje suggereert. Er komt nooit rook bij kijken, je mag geen lange drifts doen, je moet auto’s delen, auto’s in zeer slechte staat. Vond het verschrikkelijk.

Beantwoorden

10 juli 2022 om 09:50
TheBartman Gebruiker

Eens, viel mij ook tegen. En paintballen met 50 paintkogels is ook zinloos. Houdt er rekening mee dat je (flink) moet bij betalen voor extra paintkogels

En de adviesprijs klopt ook niet je kan gewoon op de  site beide boeken en bent aanzienlijk minder kwijt dan de aangegeven adviesprijs

Beantwoorden

10 juli 2022 om 09:52
TheBartman Gebruiker

* houd er

Typo, maar kan mijn post niet wijzigen zie ik.

Beantwoorden

10 juli 2022 om 19:51
revozzz Gebruiker

Ik heb dit gedaan in vorm van teambuilding met het werk.. Het driften is ZEER teleurstellend, enkel in eerste versnelling want de auto’s zijn niet krachtig genoeg en 15 jaar oud, kortom het was lachwekkend.

Over het paintballen kan ik me niet uitspreken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.