Beleef een geweldige adrenalinekick tijdens deze “Fast & Furious”-ervaring! En laat de adrenaline nog even doorvloeien in een heerlijke paintball-game. Met vrienden, natuurlijk!
Merk: The Events Bakery
Type: Driften + Paintball Ticket
Duur driften: 3 uur
Geldigheid: 1 jaar na uitgifte
Klik hier voor meer informatie.
In de cursus
Belangrijke info
Paintball
Reserveren
(i) Na uitgifte van je voucher (aan jou) voor driften & paintball, is deze 1 jaar geldig. Je kan nu dus al boeken voor in de (nabije) toekomst of nog later. Net waar je zin in hebt.
(ii) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.
Doe het niet mensen. Dat driften is totaal niet zoals het plaatje suggereert. Er komt nooit rook bij kijken, je mag geen lange drifts doen, je moet auto’s delen, auto’s in zeer slechte staat. Vond het verschrikkelijk.
Eens, viel mij ook tegen. En paintballen met 50 paintkogels is ook zinloos. Houdt er rekening mee dat je (flink) moet bij betalen voor extra paintkogels
En de adviesprijs klopt ook niet je kan gewoon op de site beide boeken en bent aanzienlijk minder kwijt dan de aangegeven adviesprijs
* houd er
Typo, maar kan mijn post niet wijzigen zie ik.
Ik heb dit gedaan in vorm van teambuilding met het werk.. Het driften is ZEER teleurstellend, enkel in eerste versnelling want de auto’s zijn niet krachtig genoeg en 15 jaar oud, kortom het was lachwekkend.
Over het paintballen kan ik me niet uitspreken.
Begrijp ik nu goed dat 1 persoon kan driften en dan 10 man kan paintballen met 1 voucher?