15 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Voucher Mondly | Lifetime Toegang | 41 Talen

Lifetime Voucher Mondly: 41 Talen

"Voulez vous coucher avec moi?"
"Lekker, doe maar een biertje."

Met Mondly spreek jij binnen een mum van tijd de taal die jij wilt, vloeiend en wel. En dat kan heel handig zijn!

Specificaties

Merk: Mondly
Type: Voucher Lifetime Toegang
Geldigheidsduur: 6 maanden voor activatie, daarna onbeperkt toegang

• Leer 41 talen en alle talen die in de toekomst nog toegevoegd worden
  • Onbeperkt toegang tot Mondly
  • Lezen, luisteren, schrijven en spreken

(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.

Hoe werkt het?

• Ga naar deze link.
  • Vul je vouchercode in...
  • ... en leren maar!

Kenmerken

• 2100+ lessen
  • Lessen voor beginners, gevorderden en vergevorderden
  • Grammaticalessen, woordenschatbouwers en vervoegingstabellen om je grammaticale vaardigheden te verbeteren
  • 300+ hapklare lessen, georganiseerd in real-life onderwerpen (van familie, weer, reizen tot sport, eten en nog veel meer)
  • 50+ echte en gesimuleerde gesprekken om je snel vloeiende gesprekken te laten voeren
  • Wekelijkse quizzen
  • Maandelijkse uitdagingen
  • Chatbot met spraakherkenningstechnologie van wereldklasse
  • Mondly komt het dichtst in de buurt van daadwerkelijke taalonderdompeling, omdat cursisten echte gesprekken kunnen voeren in de Mondly-app vanuit het comfort van hun eigen omgeving
  • Heldere audio en professionele stemacteurs
  • Gratis toegang tot de Mondly Kids-app (voor het leren van talen aan kinderen)
  • Gratis toegang tot de Mondly augmented reality app
  • Persoonlijke statistieken en voortgangsstatistieken op het dashboard
  • Beschikbaar op elk apparaat: web, iOS, Android
  • Je voortgang wordt automatisch gesynchroniseerd tussen al jouw apparaten
  • Zie alle persoonlijke statistieken en voortgangsstatistieken veilig binnen Mondly's dashboard
  • Lifetime: je krijgt onbeperkt toegang tot Mondly, zonder einddatum
  • Je blijft updates krijgen
  • En je krijgt toegang tot nieuwe talen als deze worden toegevoegd

Beschikbare talen

• Afrikaans
  • Arabisch
  • Bulgaars
  • Mandarijns
  • Kroatisch
  • Tsjechisch
  • Deens
  • Nederlands
  • Engels
  • Fins
  • Frans
  • Duits
  • Grieks
  • Hebreeuws
  • Hindi
  • Hongaars
  • Indonesisch
  • Italiaans
  • Japans
  • Koreaans
  • Noors
  • Perzisch
  • Pools
  • Portugees
  • Portugees-Brazilië
  • Roemeens
  • Russisch
  • Spaans
  • Zweeds
  • Thais
  • Turks
  • Oekraïens
  • Vietnamees
  • Bengaals
  • Catalaans
  • Latijn
  • Lets
  • Litouws
  • Slovaaks
  • Tagalog
  • Urdu
  • En je krijgt ook toegang tot alle andere talen die in de toekomst toegevoegd zullen worden

(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.
(ii) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is. 

15 augustus 2022 om 00:15
AMvdV Gebruiker

Kan ik het cadeau geven aan iemand in Amerika?

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 10:52
Moderator Youri iBOOD Moderator

Dat ga ik even navragen!

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 16:20
AMvdV Gebruiker

Je houdt mij wel in spanning!

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 17:01

Hi AMvdV, ik heb nog geen reactie gehad helaas. Je kunt de deal aanschaffen en mocht het niet mogelijk zijn dan kun je deze annuleren in afwachting van het antwoord.

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 20:20
AMvdV Gebruiker

Hoe werkt het annuleren dan? 
Als ik het nu bestel, betaal ik en krijg ik een voucher?

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 09:13
Drumcafe Gebruiker

Is dit alleen voor kantoor, niet te gebruiken op je mobiel?

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 10:51

Goedemorgen Drumcafe, je kunt deze gewoon op je mobiel gebruiken:

Beschikbaar op elk apparaat: web, iOS, Android

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 11:16
remunj Gebruiker

Ik heb deze in maart gekocht en wilde het gebruiken om Europees-Portugees te leren (dus niet Braziliaans-Portugees). Nét die taal is voor iPhone (nog steeds!) niet beschikbaar maar wel op Android en op de PC (via browser). Ik heb hierover in Maart/April contact gehad en PT-Portugees zou “in database onderhoud” zijn maar niemand kan me vertellen wanneer het weer terug komt. Erg hinderlijk omdat ik een iPhone heb en het graag daarop wil gebruiken…

Voor de rest werkt het prima, er zijn veel talen beschikbaar en het werkt heel overzichtelijk. Je krijgt ook niet elke dag spam zoals bij een bepaald ander appje… Voordeel bij Mondly is dus dat je meerdere apparaten kunt gebruiken en via je account wordt de algemene voortgang netjes gesynchroniseerd tussen deze apparaten. Je kunt dus zowel lessen op je telefoon/tablet maar ook van achter je PC.  (behalve dus bij bepaalde talen die in onderhoud zijn op een bepaald platform…)

Het is wel allemaal een beetje van hetzelfde dus als je 2 talen gaat leren kom je een hoop herhaling tegen en veel woordenschat lessen zijn gebaseerd op plaatjes, dit maakt het m.i. iets te gemakkelijk om antwoord te geven.

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 12:03
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor je uitgebreide review remunj, dat wordt gewaardeerd!

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 16:06
Mira18 Gebruiker

Kun je dit met 2 gebruiken ieders zijn eigen voortgang

Beantwoorden

15 augustus 2022 om 17:31
malossilion Gebruiker

Daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik voor het hele gezin aparte account moet voorzien wordt het wel be-la-che-lijk duur.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.