"Voulez vous coucher avec moi?"
"Lekker, doe maar een biertje."
Met Mondly spreek jij binnen een mum van tijd de taal die jij wilt, vloeiend en wel. En dat kan heel handig zijn!
Merk: Mondly
Type: Voucher Lifetime Toegang
Geldigheidsduur: 6 maanden voor activatie, daarna onbeperkt toegang
(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.
Hoe werkt het?
Kenmerken
Beschikbare talen
(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.
(ii) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.
Hi AMvdV, ik heb nog geen reactie gehad helaas. Je kunt de deal aanschaffen en mocht het niet mogelijk zijn dan kun je deze annuleren in afwachting van het antwoord.
Hoe werkt het annuleren dan?
Als ik het nu bestel, betaal ik en krijg ik een voucher?
Is dit alleen voor kantoor, niet te gebruiken op je mobiel?
Goedemorgen Drumcafe, je kunt deze gewoon op je mobiel gebruiken:
Beschikbaar op elk apparaat: web, iOS, Android
Ik heb deze in maart gekocht en wilde het gebruiken om Europees-Portugees te leren (dus niet Braziliaans-Portugees). Nét die taal is voor iPhone (nog steeds!) niet beschikbaar maar wel op Android en op de PC (via browser). Ik heb hierover in Maart/April contact gehad en PT-Portugees zou “in database onderhoud” zijn maar niemand kan me vertellen wanneer het weer terug komt. Erg hinderlijk omdat ik een iPhone heb en het graag daarop wil gebruiken…
Voor de rest werkt het prima, er zijn veel talen beschikbaar en het werkt heel overzichtelijk. Je krijgt ook niet elke dag spam zoals bij een bepaald ander appje… Voordeel bij Mondly is dus dat je meerdere apparaten kunt gebruiken en via je account wordt de algemene voortgang netjes gesynchroniseerd tussen deze apparaten. Je kunt dus zowel lessen op je telefoon/tablet maar ook van achter je PC. (behalve dus bij bepaalde talen die in onderhoud zijn op een bepaald platform…)
Het is wel allemaal een beetje van hetzelfde dus als je 2 talen gaat leren kom je een hoop herhaling tegen en veel woordenschat lessen zijn gebaseerd op plaatjes, dit maakt het m.i. iets te gemakkelijk om antwoord te geven.
Bedankt voor je uitgebreide review remunj, dat wordt gewaardeerd!
Kun je dit met 2 gebruiken ieders zijn eigen voortgang
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik voor het hele gezin aparte account moet voorzien wordt het wel be-la-che-lijk duur.
Kan ik het cadeau geven aan iemand in Amerika?