"Voulez vous coucher avec moi?"
"Lekker, doe maar een biertje."
Met Mondly spreek jij binnen een mum van tijd de taal die jij wilt, vloeiend en wel. En dat kan heel handig zijn!
Merk: Mondly
Type: Voucher Lifetime Toegang
Geldigheidsduur: 6 maanden voor activatie, daarna onbeperkt toegang
(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.
Hoe werkt het?
Kenmerken
Beschikbare talen
(i) Het wordt aangeraden de code te verzilveren op een laptop of computer. Inwisselen vanuit de app dan wel mobiele site is helaas niet mogelijk.
(ii) iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.
Kun je de app met 1 voucher op je smartphone zetten en op je laptop of tablet? Dus op meerdere apparaten?
Je voortgang wordt automatisch gesynchroniseerd tussen al jouw apparaten
Hi there. Yes, after creating your Mondly account with the voucher bought from iBOOD, you can access it on how many devices you want.
Leuk, mooie aanbieding, aangeschaft voor mijn dochter
Mondly biedt zelf in hun app de lifetime license aan voor 47,99. Dan is deze aanbieding niet echt een goede deal?
Hi there! 47.99 is the cost for a yearly subscription.
Ik heb deze app ooit gehad op mijn mobiel. Via de app store. Het is echt een goede manier om te leren
Zeer goed programma om talen te leren. Ik heb deze al een tijdje. Zeer actieve ondersteuning en alles wordt continue uitgebreid.